ارزینکس
1400/05/06
11:17
💢 مروری بر پروژه MERCURIAL 🔘 پروژه MERCURIAL در حال ساخت پلتفرمی برای دیفای است که از توکن‌های استیبل استفاده می‌کنند و ابزارهای مختلفی را در اختی...

💢 مروری بر پروژه MERCURIAL



🔘 پروژه MERCURIAL در حال ساخت پلتفرمی برای دیفای است که از توکن‌های استیبل استفاده می‌کنند و ابزارهای مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا به آنها کسب سود نمایند از روش‌هایی که این پروژه در پیش گرفته است تامین نقدینگی یا وام دادن به افراد دیگر و غیره می‌باشد که کاربران با شرکت در آنها سود کسب می‌کنند.



🔘 نکته جالبی که این پلتفرم دارد آن است که اجازه می‌دهد همزمان عملیات برداشت و سواپ انجام بشود و نکته مثبت پروژه این است که در این زمان که اتریوم با مشکلات خودش دست و پنجه نرم می‌کند از بلاک‌چین سولانا برای راه اندازی پروژه خود استفاده کرده. در این پلتفرم دیفای می‌توان از mUSD و mBtc برای افزایش در دسترس بودن و استفاده راحتتر توکن‌های موجود در شبکه سولانا استفاده کرد. تیم پروژه وعده داده که از اکوسیستمی منحصر به فرد استفاده کند که موجب شود انواع و اقسام توکن‌ها را از هر شبکه بلاکچینی بپذیرد. به طور کلی این پروژه نسبت به سایر پروژه‌های دیفای برگ پرنده خاص و نکته بسیار خوبی ندارند و تقریبا هم رده سایر پروژه‌ها می‌باشد.



🔘 توکنومتری :


توکن این پروژه MER نام دارد و از صرافی FTX و GATE.IO قابل خرید است. تعداد کل توکن‌هایش یک میلیارد عدد است. نکته منفی که درباره این توکن وجود دارد این است که به صورت حاکمیتی نیست. در حالی که تیم‌ها در پروژه‌های دیگر تلاش می‌کنند با افزایش تعامل با کاربران به تعداد آنها بیفزایند و به گونه عمل نمایند که گویی خود کاربر در حال کنترل آینده و عملکرد و اهداف تیم است.


نحوه تقسیم بندی توکن‌ها به شرح زیر می‌باشد :



🔰 ۱. پیش فروش : ‌۲۰ درصد.



🔰 ۲. فروش خصوصی : ۵ درصد.



🔰 ۳. نقدینگی : ۵



🔰 ۴. تیم و مشاوران : ۲۰ درصد.



🔰 ۵. اکوسیستم : ۲۰ درصد.



🔰 ۶. مشوق‌های تامین نقدینگی : ۳۰ درصد.



🔘 تیم :


موسس پروژه شخصی به نام سی انگ است که هیچ گونه تجربه کارآفرینی و فعالیت برای شرکت‌های بزرگ را ندارند.



شخص بعدی میگ نام دارد که به عنوان مشاور استراتژیک برای پروژه‌های INSTADAPP و BLOCKFOLIO و KYBER NETWORK فعالیت کرده.



مشاور پروژه شخصی به نام لویی است که موسس پروژه KYBER NETWORK می‌باشد و از طرف مجله فوربس در سال ۲۰۱۷ جزو ۳۰ مرد برتر سال ۲۰۱۷ قرار گرفته.



✅ نکته : سرمایه گذاری بر روی این پروژه از ریسک بالایی برخوردار است.

انتهای خبر

0
0