آکادمی هلاکوئی
1400/10/28
21:50
تحلیل تکنیکال پولکادات(DOT)؛ سه شنبه ۲۸ دی

رمزارز پولکادات(DOT) طی مسیر صعودی خود به سمت…

رمزارز پولکادات(DOT) طی مسیر صعودی خود به سمت سطح ۳۰ دلاری به بن بست رسید و گاوها حتی نتوانستند قیمت را به سطح ۲۹.۱۲ دلاری برسانند. از آن زمان به بعد ، خرس‌ها از فرصت پیش آمده استفاده کردند تا ریسک پذیری در بازار را کاهش دادند. پس از آن ، DOT در مسیر نزولی قرار گرفت. با این حال ، امکان ورود مجدد گاوها دور از انتظار نیست و آنها به دنبال این هستند که در خط روند صعودی سبز به بازار وارد شوند.


اهمیت این خط روند صعودی سبز در تایم فریم بلندمدت در گذشته به دفعات متعددی طی سال ۲۰۲۱ ثابت شده است. حتی کاهش قیمت به زیر آن نیز نگرانی بسیاری را ایجاد نمی کند زیرا پس از آن ، سطح حمایت ۲۰.۵۱ دلاری دنبال خواهد شد ، سطحی که با سطح حمایتی ماهانه S۱ برخورد می کند. گاوها می توانند در این سطوح وارد بازار شوند و احساسات بازار را تغییر دهند که منجر به افزایش ریسک پذیری سرمایه گذاران می شود.


DOTUSD 2022 01 18 14 02 49 637781102054539427 300x155 - تحلیل تکنیکال پولکادات(DOT)؛ سه شنبه 28 دی

نمودار روزانه جفت ارز DOT/USD به رغم اینکه بازار عقب نشینی می کند ، اما افزایش ریسک پذیری امکان پذیر است. این امر می تواند با عوامل مثبتی در بازار ارز دیجیتال حاصل شود که پس از آن ، می توانیم شاهد بازیابی سریع قیمت باشیم. در ابتدا ، با توجه به قرارگیری پیوت ماهانه ومیانگین متحرک ساده ۲۰۰ ، سطح ۳۰ دلاری مورد امتحان قرار می گیرد. با افزایش قیمت، SMA ۵۵ روزه با SMA ۲۰۰ روزه برخورد کرده و به بالای آن میرسد. در نتیجه ، الگوی تقاطع طلایی حاصل خواهد شد که به عنوان یک سیگنال قدرتمند گاوی شناخته می شود. در پی آن ، DOT را در مسیر صعود به سمت سطح ۳۷ دلاری قرار می گیرد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0