رمزارز نیوز
1401/05/08
13:30
گسترش بی‌وقفه شرکت‌های بازی‌‌های بلاکچینی!

ناکاماتو گیمز (Nakamato Games) ‌اکوسیستم پیشرو بازی‌های کسب درآمد در جهان، بی‌وقفه در حال گسترش پلتفرم خود… مطالعه مطلب ...

ناکاماتو گیمز (Nakamato Games) ‌اکوسیستم پیشرو بازی‌های کسب درآمد در جهان، بی‌وقفه در حال گسترش پلتفرم خود است.


تنها طی شش ماه که از انتشار این پلتفرم در شبکه اصلی می‌گذرد، ناکاموتو گیمز حضور خود را در شبکه‌های اجتماعی به‌طور تصاعدی افزایش داده و چندین بازی به بلاکچین خود اضافه کرده است.


تیم توسعه‌دهنده این شبکه همچنین، چندین بازی جدید را با عناوینی مانند نبرد تانک، هشت استخر توپ و فرار را در دست ساخت دارند که همگی بخشی از برنامه این پلتفرم برای انتشار ۱۰۰ بازی جدید در ژانرهای مسابقه‌ای، ماموریتی، اکشن، پازلی، بازی‌های تیراندازی و غیره هستند.


این پلتفرم همچنین، پروژه‌هایی برای ادغام‌های جدید کیف پول فیات و Web۳، ادغام با BitMart و BNB Chain که دامنه توکن ناکا-دلار را گسترش می‌دهند در دست اجرا داشته و قصد دارد مشارکت‌هایی را با Maker DAO برای استیک توکن، استودیوهای توسعه بازی مستقل، دانشگاه‌ها و توسعه‌دهندگان بلاکچین به انجام برساند.


به این ترتیب، Nakamoto Games به آرامی راه خود را به سمت ارائه بهترین و موثرترین پلتفرم بازی به گیمرهای سراسر دنیا باز می‌کند. علاوه بر این، به‌طور مداوم، کمپین‌های درآمدی و جوایز جدیدی را برای بازیکنان خود منتشر می‌کند که همین امر به ایجاد پایگاه کاربران گسترده و رشد جهانی این پلتفرم، قبل از رونمایی از متاورس آن به نام NAKAVERSE در پایان سال، کمک کرده است.


انتهای خبر

0
0