بتاسهم
1401/03/11
10:10
مجمع #نوین 📌به گزارش و همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه نوین در روز جاری با حضور ۵۴ درصدی صاحبان سهام در حال برگزاری است که مهمترین نکات...

مجمع


#نوین



📌به گزارش و همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه نوین در روز جاری با حضور ۵۴ درصدی صاحبان سهام در حال برگزاری است که مهمترین نکات مطرح شده در این جلسه به شرح زیر است.



✅در حال حاضر شرکت ۴۱ شعبه در کشور دارد.



✅ سهم شرکت از بیمه زندگی ۱۹ درصد بوده است. جمع بیمه‌های غیرزندگی نیز ۸۱ درصد بوده است.



✅ ضریب ریسک بیمه های بیمارستانی بسیار پایین تر از سایر رشته های بیمه ای است.



✅ رشد حق بیمه غیر از رشته ثالث و حوادث راننده در سال ۱۴۰۰برای صنعت بیمه طبق آمار عملکرد اولیه منتشر شده ۳۶.۴ بوده در حالی که برای شرکت بیمه نوین بیش از ۴۶ درصد بوده است.



✅ نسبت خسارت شرکت در سال ۱۴۰۰ حدود ۴۸.۳ دهم درصد بوده که در مقایسه با ۵۸.۱ نسبت خسارت سال گذشته، میزان ۹۸ درصد کاهش یافته است.



✅ بازنگری ساختار سازمانی مدیریت های ستادی و شعب شرکت و تدوین سند راهبردی شرکت بیمه نوین در افق ۱۴۰۶ و همچنین توسعه کمی و کیفی نمایندگان جنرال و تخصصی عمر در سراسر کشور بخشی از برنامه‌های آتی شرکت است.



✅ طراحی و پیاده سازی سیستم پرداخت خسارت اتومبیل با استفاده از ابزارهای الکترونیکی در تمامی شعب و توسعه زیرساخت های شرکت جهت فروش الکترونیکی و توسعه فعالیت در فضای مجازی استفاده از هوش مصنوعی در ارائه خدمات بیمه های درمان از دیگر برنامه‌های آینده شرکت بیمه نوین به شمار می رود.



✅بیمه های مکمل بازنشستگی نیز آماده انجام است که به زودی صدور اولین بیمه نامه در حضور سهامداران انجام خواهد شد.



✅سود نقدی مجمع نیز در شهریورماه درداخت خواهد شد.



انتهای خبر

0
0