آکادمی هلاکوئی
1400/03/25
11:40
تحلیل تکنیکال اتریوم؛ سه شنبه ۲۵ خرداد

اتریوم یک مبنای حمایتی قدرتمند بالاتر از سطح…

اتریوم یک مبنای حمایتی قدرتمند بالاتر از سطح ۲۳۵۰ دلار تشکیل داد و به این ترتیب روند افزایشی جدیدی را آغاز کرد. اتر (ETH) منطقه مقاومت ۲۴۵۰ دلاری را شکست و به یک منطقه صعودی وارد شد.


در نمودار ساعتی جفت ارز ETH/USD بالاتر از یک خط روند نزولی اصلی با مقاومتی نزدیک به ۲۴۸۰ دلار یک شکست قیمت دیده شد. این جفت ارز حتی بالاتر از سطح ۲۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (ساعتی) قرار گرفت و در ادامه از سطح مقاومت ۲۵۵۰ دلاری عبور کرد.


اتر در حال حاضر با قیمتی بسیار بالاتر از سطح اصلاحی ۷۶.۴ ٪ فیبوناچی روند نزولی اصلی سقف قیمت ۲۶۲۶ دلار تا کف نوسانی ۲۲۶۰ دلار معامله می شود. مقاومت فوری در مسیر صعود اتر، نزدیک به تراز ۲۶۲۶ دلار است. شکست صعودی قیمت بالاتر از سقف ۲۶۲۶ دلاری می تواند شرایط را برای افزایش بیشتر در جلسات آینده مهیا کند.


نمودار اتر 3 - تحلیل تکنیکال اتریوم؛ سه شنبه 25 خرداد

مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۷۱۵ دلار است که به سطح افزایشی ۱.۲۲۶ فیبوناچی حرکت نزولی ۲۶۲۶ دلار به ۲۲۶۰ دلار نزدیک است. هرگونه افزایش بیشتر قیمت تا سطوح بالاتر از ۲۷۲۰ دلار می تواند راه را برای تداوم روند افزایشی باز کند. مانع مهم بعدی پیش روی گاوها نزدیک به سطح ۲۸۰۰ دلار خواهد بود.


اگر اتریوم نتواند سطوح مقاومتی ۲۶۲۰ و ۲۶۵۰ دلار را پشت سر بگذارد، ممکن است با یک روند اصلاح نزولی دیگر مواجه شود. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح ۲۵۸۰ دلار می باشد.


اولین حمایت اصلی نزدیک به سطح ۲۵۵۰ دلار است. هرگونه کاهش بیشتر قیمت احتمالا با لمس مجدد حمایت ۲۵۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ در جلسات آینده همراه می شود. شکست نزولی زیر میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ می تواند قیمت اتر را به سمت منطقه حمایتی ۲۴۵۰ دلار سوق دهد.


اندیکاتورهای تکنیکال


MACD ساعتی برای جفت ارز ETH/USD در منطقه صعودی شتاب می گیرد.


RSI ساعتی برای جفت ارز ETH/USD در حال حاضر بالاتر از سطح ۵۰ است.


حمایت اصلی: ۲۵۰۰ دلار


مقاومت اصلی: ۲۶۵۰ دلار



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: newsbtc



انتهای خبر

0
0