بورس پرس
1400/11/02
15:25
معاملات مشکوک دو دارویی،"لوتوس"، دو زیرمجموعه "وبصادر، خبهمن"+۱۰ نماد

در روز رشد ۲۴۱۰ واحدی شاخص، دو سهم دارویی، تامین سرمایه لوتوس پارسیان، دو زیرمجموعه بانک صادرات و گروه بهمن به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات اولین روز کاری این هفته، بازار سهام با گرایش مثبت و پرتقاضا آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد ۲۴۱۰ واحدی و ورود در کانال یک میلیون و ۲۸۱ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۳.۹ و ۳.۲ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به تجلی توسعه معادن و فلزات، ایران خودرو، پالایشگاه اصفهان، سایپا به همراه پالایشگاه بندرعباس با تقاضای ۳۸۵، ۲۶۷، ۱۹۱، ۱۷۰ و ۱۶۹ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۲ تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، خاک نسوز استقلال آباده شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با رشد ۲.۹ درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد ۵.۱ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های مهندسی و ساختمان صنایع نفت ، پلی پروپیلن جم، ذغال‌سنگ نگین ط‌بس ، کارت اعتباری ایران کیش، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی ، روان فن آور ، آرتاویل تایر، دریایی و کشتیرانی خط دریا بندر ، تامین سرمایه لوتوس پارسیان، داروسازی ابوریحان، روغن نباتی ناب، بهمن دیزل، معادن منگنز و داروسازی زهراوی، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور دو سهم دارویی، تامین سرمایه لوتوس پارسیان، دو زیرمجموعه بانک صادرات و گروه بهمن به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0