ارزینکس
1400/01/31
14:37
💢 پولکادات و کاردانو بیشترین میزان سهام‌گذاری را در رمزارزها دارند 🔘 سهام Cardano و Polkadot افزایش یافته است و این دو شبکه همچنان بر رتبه‌بندی س...

💢 پولکادات و کاردانو بیشترین میزان سهام‌گذاری را در رمزارزها دارند



🔘 سهام Cardano و Polkadot افزایش یافته است و این دو شبکه همچنان بر رتبه‌بندی سهام‌گذاری ارزهای دیجیتال تسلط دارند. طبق داده‌های Staking Rewards، کاردانو در حال حاضر برترین شبکه بلاکچین از نظر ارزش سهام است که تقریبا ۲۶٬۴ میلیارد دلار دلار ADA به دارایی سهام‌گذاری اختصاص داده است. این مقدار برابر با ۷۳٪ ارزهای در چرخه است. برای پولکادات این میزان برابر با ۲۲٬۷ میلیارد دلار یعنی ۶۳٪ ارزهای در چرخه است. Cardano و Polkadot در حال حاضر ۷٬۹٪ از ۶۲۰٬۶ میلیارد دلار دارایی‌های دیجیتال را که در حال حاضر برای سهام‌گذاری کل در نظر گرفته شده است، تشکیل داده‌اند.



🔘 درحالی که سهام‌گذاران اتر ETH سالانه بیش از ۷٪ درصد کسب سود دارند، انتظار می‌رود ادغام زنجیره‌ای آینده اتریوم با شروع جمع آوری کارمزدها از Ethereum Virtual Machine- EVM، پاداش‌ها را افزایش دهد. جاستین دریک، محقق ETH۲، پیش بینی می‌کند با این ادغام زنجیره‌ای ، پاداش های دریافتی حداقل دو برابر شود و تخمین می‌زند که بزند که پاداش‌ها می‌توانند به ۲۵٪ درصد در سال برسند.



📌 منبع خبر @Arzine



انتهای خبر

0
0