بورس پرس
1400/01/15
14:24
معاملات مشکوک بانک پرحاشیه، هلدینگ میدکو، سه شرکت دارویی + ۱۰ نماد

در روز افت ۱۳ هزار و ۴۱۴ واحدی شاخص، بانک پرحاشیه، هلدینگ میدکو، سه شرکت دارویی به همراه ۱۰ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با افت یکپارچه قیمت آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با افت ۱۳ هزار و ۴۱۴ واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و ۲۶۹ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.


به این ترتیب، بیش از ۱.۸ و ۱.۲ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به هلدینگ دارویی برکت، شستا، بانک اقتصاد نوین، بانک پاسارگاد به همراه بانک ملت با داد و ستد بیش از ۵۱.۴، ۵۱.۱، ۴۴، ۲۹ و ۲۷ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۳ تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، بانک سرمایه حاضر در تابلو زرد بازار پایه فرابورس با رشد اندک قیمت سهام، شاهد داد و ستد ۶۳.۳ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان ، رایان هم افزا، دارو پخش، خدمات انفورماتیک، سیمان دشتستان، تولی پرس، شهرسازی و خانه سازی باغمیشه ، سیمرغ، پرداخت الکترونیک سامان کیش ، فرآورده های تزریقی ایران ، شیرین دارو، صنایع شیمیایی ایران، مس باهنر و هلدینگ میدکو مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور بانک سرمایه، هلدینگ میدکو، سه شرکت دارویی به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0