اخبار سایت بورس تهران
1400/09/13
15:49
بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی مورخ ۱۳ آذر ماه

بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی امروز شنبه مورخ ۱۳ آذر ماه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران به نقل از مدیریت عملیات بازار، نماد معاملاتی شرکت نوسازی‌وساختمان‌تهران (ثنوسا۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور حداکثر تا ساعت ۱۰ روز معاملاتی بعد با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد .


توقف نماد (غکورش۱)، (حپترو۱)، (تنوین۱) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب


به اطلاع میرساند نماد معاملاتی شرکت صنعت غذایی کورش (غکورش۱)، حمل و نقل پتروشیمی(حپترو۱)، تامین سرمایه نوین (تنوین۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور حداکثر تا ساعت ۱۰ روز معاملاتی بعد با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد .


طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir با توجه به وجود ظن؛ دستکاری بازار / استفاده از اطلاعات نهانی در معاملات شرکت کشت‌وصنعت‌پیاذر ، نماد (غاذر۱) جهت بررسی بیشتر معاملات حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۷ متوقف شد .


توقف نمادهای معاملاتی (ما)،(جم پیلن)


به اطلاع میرساند، در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت های بیمه ما(ما) جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، پلی پروپیلن جم(جم پیلن) جهت برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده جهت انتخاب اعضای هیئت مدیره، متوقف خواهند شد .


وقفه معاملاتی نماد (ولغدر۱) به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت


به اطلاع می رساند نماد معاملاتی شرکت لیزینگ‌خودروغدیر (ولغدر۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت .


بازگشایی نماد معاملاتی (آبادا)


به اطلاع می رساند، نماد معاملاتی شرکت تولید نیروی برق آبادا(آبادا) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد .


بازگشایی نمادهای معاملاتی (ثنوسا)،(ثاباد)،(غکورش)


به اطلاع می رساند، نماد معاملاتی شرکت های نوسازی و ساختمان تهران(ثنوسا)، مجتمع های توریستی و رفاهی آبادگران ایران(ثاباد)، صنعت غذایی کورش(غکورش) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشند .


بازگشایی نماد معاملاتی (حپترو)


به اطلاع می رساند، نماد معاملاتی شرکت مهندسی حمل و نقل پتروشیمی(حپترو) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه 'ب'، با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشند. هم چنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند .


بازگشایی نماد معاملاتی (جمح)


به اطلاع می رساند،نماد معاملاتی حق تقدم استفاده نشده شرکت پتروشیمی جم(جمح)جهت عرضه ۱۰۷۴۵۱۶۴


عدد حق تقدم استفاده نشده با محدودیت هر دستور خرید حداکثر ۱۰۰۰۰۰ عدد، بدون محدودیت نوسان قیمتآماده انجام معامله می باشد.


بازگشایی نماد معاملاتی (رکیشح)


به اطلاع می رساند،نماد معاملاتی حق تقدم استفاده نشده شرکت کارت اعتباری ایران کیش(رکیشح)جهت عرضه ۴۳۶۵۲۰۳۵ عدد حق تقدم استفاده نشده با محدودیت هر دستور خرید حداکثر ۱۰۰۰۰۰ عدد، بدون محدودیت نوسان قیمتآماده انجام معامله می باشد .


انتهای خبر

0
0