بولتن اقتصادی
1400/09/02
21:33
مدیرعامل #چكاوه خبر داد: رشد ۱۵۵ درصدی سود خالص در ۶ ماهه نخست ۱۴۰۰ امیرسامان اسفندیاری، مدیرعامل و نایب رئیس این شرکت : ▫️درآمد عملیاتی تلفیقی ک...

مدیرعامل #چکاوه خبر داد: رشد ۱۵۵ درصدی سود خالص در ۶ ماهه نخست ۱۴۰۰



امیرسامان اسفندیاری، مدیرعامل و نایب رئیس این شرکت :



▫️درآمد عملیاتی تلفیقی کاغذسازی کاوه (نماد چکاوه) طی ۶ ماهه نخست امسال ۱.۳۶۰.۶۹۸میلیون ریال بوده که از افزایش ۷۸ درصدی نسبت به مدت مشابه قبلی که در حدود ۷۶۴.۸۱۷میلیون ریال بوده برخوردار است.


▫️همچنین سود خالص این شرکت با رشد ۱۱۵ درصدی به ۶۲.۵۸۹میلیون ریال افزایش یافته است این در حالی است که در مدت مشابه سال پیش ۲۹.۱۷۶میلیون ریال بود.



مدیرعامل کاغذسازی کاوه خاطر نشان کرد:


▫️سود خالص هر سهم این شرکت، ۲۵۰ ریال در نظر گرفته شده است که در مدت مشابه سال قبل، ۱۱۷ ریال بوده است.


▫️اسفندیاری با اشاره به افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۲۵۰.۰۰۰ میلیون ریال به ۷۰۰.۰۰۰ میلیون ریال که آگهی روزنامه رسمی آن به تازگی منتشر شده است تصریح کرد:


▫️این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی تامین شده و هدف اصلی آن، اصلاح ساختار مالی شرکت و جلوگیری از خروج نقدینگی بوده است.


▫️بر این اساس برنامه‌های شرکت برای پروژه‌های در دست اجرا، سرعت بیشتری خواهد گرفت و امیدواریم کاغذسازی کاوه همچنان به مسیر خود به سمت قله‌های پیشرفت ادامه دهد.


▫️شایسته ذکر است که شرکت صنایع کاغذسازی کاوه از شرکت های تحت پوشش هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است که در بازار بورس کشور فعالیت دارد.



@SHBA۲۴

انتهای خبر

0
0