آکادمی هلاکوئی
1400/06/27
09:20
پروتکل MonoX مبلغ ۵ میلیون دلار برای تسهیل راه اندازی پروژه های جدید جمع آوری کرد

پروتکل MonoX، سازنده بازار خودکار، به تازگی اعلام…

پروتکل MonoX، سازنده بازار خودکار، به تازگی اعلام کرده است که دور ۵ میلیون دلار بودجه را بسته است. بودجه جمع آوری شده برای توسعه پلتفرم مورد استفاده قرار می گیرد تا برای راه اندازی توکن های پروژه های تازه کارایی بهتری داشته باشد.


هدف این پروتکل تسهیل راه اندازی پروژه های جدید با حذف الزام ایجاد دو توکن برای ایجاد جفت نقدشوندگی است. این پروتکل برنامه نویسان را قادر می سازد تا توکن های خود را بدون نگرانی از آوردن دارایی دیگر برای جفت شدن لیست کنند. به این ترتیب پروژه ها می توانند توکن های جدید را بدون سرمایه اضافی راه اندازی کنند زیرا نیازی به متحمل هزینه یک رمزارز دوم ندارند.


روئی رن (Ruyi Ren)، بنیانگذار و مدیرعامل MonoX، درمورد این رویداد گفت:


“با نوآوری های زیاد در فضای دیفای، وثیقه بیش از حد، به یک مشکل فزاینده تبدیل شده است. MonoX به عنوان کارآمدترین راه حل نقدینگی آسان، به موفقیت پروژه های نوآورانه کمک می کند. ما از بودجه برای رشد تیم، توسعه بیشتر و ایجاد جامعه خود در اکوسیستم های دیفای جدید مانند سولانا استفاده خواهیم کرد.”


با جایگزینی مکانیسم جفت ارز رایج سیستم عامل های موجود، MonoX توکن های واریز شده را با یک استیبل کوین vCASH در یک جفت مجازی گروه بندی می کند. این امر توسط همه دارایی های موجود در استخرهای MonoX پشتیبانی می شود و ناکارآمدی های سرمایه ای ناشی از جفت نقدشونده را حذف می کند.


با بسته شدن این دور تامین مالی، MonoX در حال آماده شدن برای راه اندازی شبکه اصلی خود در اتریوم و پالیگان در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ (دو ماهه دوم ۱۴۰۰) با ویژگی های مبادله و نقدینگی کامل است. علاوه بر این، برنامه دارد در آینده نزدیک بر روی بلاکچین سولانا نیز راه اندازی شود.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: Coinquora.com



انتهای خبر

0
0