بورس پرس
1401/02/20
00:00
اولین شرکت تازه وارد سال درباره تغییر بسته های اینترنت ADSL توضیح داد

AV;J انتقال داده های آسیاتک به عنوان اولین شرکت تازه وارد سال درباره تغییر بسته های اینترنت ADSL از ۲۳ فروردین توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، AV;J انتقال داده های آسیاتک که اولین شرکت تازه وارد سال بشمار می شود و با عرضه ۱۵ درصد سهام در ۷ اردیبهشت و کشف قیمت ۶۶۶ تومانی وارد بازار دوم معاملات بورس شده در خصوص تغییر بسته های اینترنت ADSL از ۲۳ فروردین توضیحاتی ارائه کرد.


براین اساس، محمدعلی یوسفی زاده مدیرعامل "اسیاتک" اعلام کرد: تغییرات بسته های سرویس اینترنت ADSL شرکت از ۲۳ فروردین طبق روال تغییرات تعرفه‌ای که از گذشته همواره بصورت بازنگری های ۶ ماهه صورت می پذیرفت در محدوده مصوبات ۲۱ آبان سال ۹۶ و ۱۲ آبان سال ۹۲ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در نقش تعرفه گذار و تنظیم گر بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام شده است.


این شرکت به موجب افزایش نرخ ارز در سال های اخیر و هزینه های عملیاتی و پرسنلی و از طرفی جهت حفظ کیفیت خدمات رسانی به مشتریان به دنبال اخذ تاییدیه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در جهت افزایش تعرفه ها است. لذا پس از دریافت تاییدیه لازم این موضوع به همراه اثرات آن بر درآمدهای شرکت به اطلاع خواهد رسید.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0