بورس۲۴
1400/07/06
13:00
رفت و برگشت ۷ هزار واحدی شاخص کل بورس

در پایان معاملات امروز برآیند ورود و خروج نقدینگی خرد بازار، منفی ۲۶۲ میلیارد تومان بود که کیمیاتک با ۴۶ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را رقم زد.

رفت و برگشت ٧ هزار واحدی شاخص کل بورس

بورس۲۴ : در یک ساعت ابتدایی امروز بازار رو به بالا حرکت کرد و شاخص کل با رشد ۷ هزار واحدی نسبت به روز معاملاتی گذشته به ارتفاع ۱ میلیون و ۴۳۲ هزار واحد نزدیک شد اما از حدود ساعت ۱۰ به بعد عرضه ها افزایش یافت و شاخص کل تمام مسیری که پیش رفته بود را بازگشت و تقریبا در همان ارتفاع روز شنبه یعنی ۱ میلیون و ۴۲۵ هزار واحد ایستاد. پارسان، شبندر، وغدیر، شیراز، شتران و شپدیس بیشترین تاثیر مثبت و فولاد بیشترین اثر منفی را بر شاخص کل امروز بر جای گذاشتند.


ارزش معاملات خرد با احتساب صندوق های قابل معامله به کمتر از ۵،۵۰۰ میلیارد تومان رسید. این رقم بدون در نظر گرفتن معاملات صندوق ها ۵،۰۷۷ میلیارد تومان و در همان محدوده روز گذشته بود.


در پایان معاملات امروز برآیند ورود و خروج نقدینگی خرد بازار، منفی ۲۶۲ میلیارد تومان بود که کیمیاتک با ۴۶ میلیارد تومان بیشترین خروج پول حقیقی را رقم زد. فسبزوا، فولاد، وآذر، میدکو و شتران در رتبه های بعدی بیشترین خروج پول حقیقی از بازار قرار داشتند. اما شبندر، توس، شپنا، شیراز و سمگا صدرنشین بیشترین ورود پول حقیقی به سهام بودند.



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0