آکادمی هلاکوئی
1400/05/05
09:20
گلدمن ساکس ETF دیفای ارائه میدهد

گلدمن ساکس(Goldman Sachs) درخواست ETF دیفای را ثبت…

گلدمن ساکس(Goldman Sachs) درخواست ETF دیفای را ثبت کرده است که سهام عمده ای از جمله نوکیا ، گوگل و فوجیتسو را شامل می شود.


این صندوق پیشنهادی که گلدمن ساکس و ETF بلاکچین می باشد، تلاش می کند تا دارایی شاخص های مالی آلمان ، Solactive ، مالی غیرمتمرکز و شاخص بلاکچین را شامل شود.


این صندوق حداقل ۸۰ درصد دارایی خود را در اوراق بهادار ، سهام و رسیدهای سپرده گذاری شده در شاخص سرمایه گذاری خواهد داشت.


این پرونده ادعا می کند که این شاخص می خواهد در معرض شرکت هایی قرار گیرد که با دو روایت کلیدی مطابقت دارند: “اجرای فناوری بلاکچین” و “دیجیتال سازی امور مالی”.


از تاریخ ۲۳ ژوئیه(۱ مرداد) ، بالاترین سهام موجود در شاخص مالی غیرمتمرکز Solactive شامل نوکیا ، فیس بوک ، گوگل ، فوجیتسو – هر یک از آنها تقریبا بین شش تا هفت درصد شاخص را نشان می دهند. پی پال ، مایکروسافت ، ویزا نیز در این مجموعه قرار دارند ، Solactive همچنین علی بابا ، Tencent و Baidu چین را در میان ۲۰ دارایی موجود در شاخص دیفای ردیابی می کند.


تشکیل پرونده گلدمن در حالی صورت می گیرد که موسسات به طور فزاینده ای بخش دیفای را مورد توجه قرار می دهند ، همچنین گری اسکیل از برنامه های خود برای راه اندازی یک صندوق مالی غیرمتمرکز در هفته گذشته خبر داد.


Aave ، بازار برتر دیفای ، همچنین در تلاش است سرمایه نهادی را هدف قرار دهد و یک استخر مجاز برای موسسات راه اندازی کند.


بانک سرمایه گذاری بزرگ ، گلدمن ساکس ، درخواستی را برای ارائه صندوق قابل معامله در بورس (ETF) در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ارائه کرده است که شرکت های دولتی مرتبط با بخش مالی غیرمتمرکز را در معرض دید قرار می دهد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0