سنا
1399/11/21
11:58
برگزاری مجامع الکترونیکی ۴۰ شرکت بورسی

مسوول درگاه یکپارچه مجامع الکترونیک در شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، از برگزاری مجامع الکترونیکی حدود ۲۰ شرکت در ماه خبر داد .

پوریا خاوری در گفت و گو با پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: همزمان با افتتاح پروژه مجامع الکترونیک توسط رئیس جمهور در آذرماه تا اواخر دیماه، ۳۸ مجمع یعنی ماهانه ۱۹ مجمع الکترونیک برگزار شده است .




خاوری ،درگاه یکپارچه ذینفعان را گیت ورودی مجمع الکترونیک دانست و گفت : شرکت در این مجامع هیچ گونه محدودیت سنی ندارد و هر سهامداری می تواند در مجمع شرکتی که در آنجا سرمایه گذاری کرده ، حضور داشته باشد .


وی افزود: افراد زیر ۱۸ سال هم که با شماره تلفن همراه پدر یا سرپرست خود سجامی شده اند، می توانند کد ارسالی را در سامانه وارد کنند و وارد درگاه یکپارچه ذینفعان شوند. یعنی با دریافت رمز عبور و ورود به مجامع الکترونیک، در دستور جلسات و رای گیری ها مشارکت داشته باشند .



خاوری، شرکت سرامیک های صنعتی اردکان را اولین شرکتی دانست که مجمع آن به شکل کاملا الکترونیکی برگزار شد و در آن بیش از ۲۲۰۰ نفر به طور همزمان شرکت کردند و در مهمترین اتفاق این شرکت که افزایش سرمایه آن بود، ایفای نقش کردند . وی افزود: مجمع این شرکت در نوبت اول آگهی به حد نصاب رسید و موجب شد افزایش سرمایه شرکت به سرعت ثبت شود .



انتهای خبر

0
0