آکادمی هلاکوئی
1401/04/28
11:30
احتمال رشد انفجاری اتریوم کلاسیک با نزدیک شدن به انتقال شبکه اتریوم

توسعه دهندگان Ethereum Classic این پروژه را ادامه…

توسعه دهندگان Ethereum Classic این پروژه را ادامه تاریخی بدون تغییر زنجیره اصلی اتریوم می دانند. قیمت اتریوم کلاسیک با افزایش بیش از ۱۷ درصدی در یک شب خبرساز شده است. از آنجایی که انتقال شبکه اتریوم قرار است در سپتامبر ۲۰۲۲ (شهریور ۱۴۰۱) فعال شود، جامعه اتریوم منتظر این انتقال کلیدی است که به سرعت زمان آن نزدیک تر می شود.


در ژوئیه ۲۰۱۶ (تیر ۱۳۹۵)، جامعه اتریوم در مورد چگونگی حرکت رو به جلو پس از استخراج ۳.۶ میلیون رمزارز اتریوم اختلاف نظر داشت و جامعه توسعه دهندگان و سازندگان اتریوم کلاسیک معتقد به حفظ یکپارچگی بلاکچین و حرکت رو به جلو با بلاکچین بدون فیلتر بودند. در همین حال، جامعه اتریوم با یک هارد فورک پیش رفت و پروژه را از اتریوم کلاسیک جدا کرد.


بار دیگر، جامعه اتریوم در یک دوراهی قرار دارد، جایی که جامعه به این دارایی رای داده است تا از الگوریتم اثبات کار (PoW) به اثبات سهام (PoS) تبدیل شود. این احتمال وجود دارد که گروهی از دارندگان اتریوم و ماینرها به اتریوم کلاسیک، زنجیره بلاکی که از اثبات کار به عنوان مکانیزم اجماع خود استفاده می کند، روی بیاورند.


قیمت اتریوم کلاسیک ممکن است قبل از انتقال رشد انفجاری را تجربه کند. توسعه دهندگان هسته اتریوم جدول زمانی را برای انتقال اتریوم نهایی کردند و این رویداد برای سپتامبر ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است. رشد قیمت اتریوم کلاسیک احتمالا آغاز خواهد شد و با انتقال اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام، هدف آن افزایش ۵۵ درصدی است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: Coinquora


انتهای خبر

0
0