آکادمی هلاکوئی
1400/02/18
09:20
قیمت ۱INCH به رکوردی تازه رسید

همزمان با تکامل و گسترش روز افزون اکوسیستم…

همزمان با تکامل و گسترش روز افزون اکوسیستم امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، رقابت برای تبدیل شدن به بزرگترین واحد صرافی های غیرمتمرکز تجمیع کننده نقدینگی (DEX Aggregators) نیز روز به روز بیشتر می شود زیرا ظاهرا هر هفته شاهد ورود افرادی تازه به این حوزه هستیم.


یکی از برجسته ترین تجمیع کنندگان نقدینگی که اخیرا شاهد ثبت رکورد جدید در قیمت آن بوده ایم، ۱INCH است. این پروتکل امکان دسترسی به بیشترین نقدینگی، کمترین لغزش و بهترین نرخ ارز در شبکه اتریوم و زنجیره هوشمند بایننس را ارائه می دهد.


نمودار وان - قیمت 1INCH به رکوردی تازه رسیدنمودار وان - قیمت 1INCH به رکوردی تازه رسید

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView حاکی از آن هستند که پس از آنکه قیمت ۱INCH روز ۵ می (۱۵ اردیبهشت) به پایین ترین سطح خود در نزدیکی ۵.۱۵ دلار رسید، با ۴۷٪ افزایش همراه شده و روز ششم می (۱۶ اردیبهشت) به بالاترین رکورد خود در حدود ۷.۵۵ دلار رسیده است.


ادغام نقدینگ های جدید، شروع رالی اخیر


روز ششم می (۱۶ اردیبهشت) پلتفرم ۱INCH اطلاعیه ای را منتشر کرد مبنی بر اینکه این پروتکل نقدینگی موجود در اکوسیستم MDEX را جمع آوری کرده است که پروتکلی به سرعت در حال رشد و فعال بر بستر شبکه اتریوم می باشد. انتشار این خبر باعث افزایش قیمت اخیر ۱INCH شده است.


این ادغام جدید به گسترش هرچه بیشتر دامنه ۱INCH و تثبیت موقعیت آن به عنوان گسترده ترین تجمیع کننده نقدینگی دیفای کمک کرده است. خبر ادغام نقدینگی MDEX به سرعت با خبر انتشار کیف پول ۱INCH همراه شد که “یک نقطه ورود کاربر پسند به فضای دیفای” ارائه می دهد.


همزمان با راه اندازی این کیف پول، تیم پشتیبان ۱INCH اعلام کرد که برای کمک به مهاجرت ۲۰٪ از موجودی توکن WXT از شبکه استلار (XLM) به شبکه اتریوم (ETH)، با بستر پرداخت دیجیتال WireX (WXT) همکاری خواهد کرد.


مجموع این تحولات کمک کرد که ۱INCH روز ۶ می (۱۶ اردیبهشت) به رکورد جدید خود در تراز ۷.۵۵ دلار برسد. البته پس از آن، با افزایش فشار فروش و دریافت سود از سوی سرمایه گذاران قیمت این ارز به ۶.۳۰ دلار رسید.


پس از پولبک اخیر قیمت، تیم ۱INCH اعلام کرد که این پروتکل نسخه سوم یونی سوآپ که روز ۵ می (۱۵ اردیبهشت) راه اندازی شده بود را نیز ادغام کرده است. در نتیجه این اقدام ، قیمت ۱INCH با ۱۳ درصد افزایش دیگر تراز ۷.۱۳ دلار را تاچ کرد.


در حالی که نمودار قیمت ۱INCH در هفته اول ماه می به سمت معاملات حاشیه ای کشانده می شد، امتیاز انحصاری کوین تلگراف با نام VORTECS ، روز اول می (۱۱اردیبهشت) و قبل از افزایش قیمت اخیر، چشم اندازی صعودی را برای این آلتکوین نشان می داد.


ورتکس 1 - قیمت 1INCH به رکوردی تازه رسیدورتکس 1 - قیمت 1INCH به رکوردی تازه رسید

امتیاز انحصاری کوین تلگراف با نام VORTECS، که معیاری برای مقایسه الگوریتمی شرایط قبلی و وضعیت فعلی بازار یک ارز با توجه به ترکیبی از نقاط داده مثل احساس بازار، حجم معاملات، تغییرات اخیر قیمت و فعالیت توییتری می باشد، قبل از ماه می کاملا مسطح بوده و سپس روز اول می (۱۱ اردیبهشت) شروع به افزایش نموده است و درست ۳ روز پیش از افزایش ۴۷ درصدی قیمت، به نقطه اوج خود در ۷۷ رسیده است.


ادغام اخیر این پروژه با زنجیره هوشمند بایننس، عرضه کیف پول بومی آن و این واقعیت که این پروتکل یکی از پرکاربردترین تجمیع کنندگان نقدینگی در شبکه اتریوم است، همگی نشانه هایی هستند که بر این واقعیت دلالت دارند که این پروژه در زمینه بازارسازهای خودکار و فرصت های کسب سود در فضای دیفای بستری پیشگام می باشد. هر یک از این تحولات نشان می دهند که این ارز رمزنگاری شده از موقعیت خوبی برای رشد بیشتر برخوردار است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0