تحلیل برای سود
1401/02/21
23:07
📜برخی اخبار برگزیده سامانه کدال در تاریخ 21 فروردین‌ماه 1401 🔷 #خصدرا 🔹موضوع: تغييرات با اهميت در عملكرد شركت هاي تحت كنترل 🔹شرح: قراردا ساخت کشت...

📜برخی اخبار برگزیده سامانه کدال در تاریخ ۲۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۱



🔷 #خصدرا


🔹موضوع: تغییرات با اهمیت در عملکرد شرکت های تحت کنترل


🔹شرح: قراردا ساخت کشتی دوم ۳۵۰۰ تنی فی مابین کشتیرانی مازندران و صدرا ساحل به مبالغ ارزی و ریالی برابر ۸.۱ میلیون یورو و ۶۹۱ میلیارد ریال . اجرا پروژه تئسط شرکت صدرا و ۸۰٪ سود اجرا متعلق به صدرا و ۲۰٪ به صدرا ساحل



🔷 #ثبهساز


🔹موضوع: انعقاد قرارداد مهم


🔹 توضیح: واگذاری قدرالسهم شرکت از پروژه موسوم به ساحل ۱۳ با کاربری مسکونی به میزان ۲۴.۸۱ درصد - متراژ واگذار شده ۱،۴۴۷ متر مربع از کل مساحت پروژه به متراژ ۵،۸۳۲ متر مربع - واقع در مازندران - محمود آباد - بلوار معلم - خیابان ساحلی ساحل ۱۳ - واگذاری قدرالسهم شرکت از پروژه موسوم به ساحل ۱۳ با کاربری مسکونی به میزان ۲۴.۸۱ درصد - متراژ واگذار شده ۱،۴۴۷ متر مربع از کل مساحت پروژه به متراژ ۵،۸۳۲ متر مربع - واقع در مازندران - محمود آباد - بلوار معلم - خیابان ساحلی ساحل ۱۳ - کل مبلغ مورد معامله بابت تسویه بخشی از بدهی فروشنده به خریدار در حسابهای فی مابین لحاظ می گردد.



🔷 #تمحرکه


🔹موضوع: تغییر در مفاد هر نوع اطلاعیه بااهمیتی که قبلا منتشر شده است


🔹توضیح: اطلاعیه قبلی بجای اینکه در فرم نتایج شرکت در مناقصه اطلاع رسانی می شد در فرم نتایج برگزاری مناقصه اطلاع رسانی شده بود.



🔷 #غبهنوش


🔹موضوع: دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات


🔹توضیح: به استحضار می رساند با عنایت به افزایش نرخ مواد اولیه ، کمیسیون فروش شرکت پس از بررسی عوامل موثر بر افزایش قیمت تمام شده محصولات جهت حفظ روند سود آوری و تامین منافع سهامداران محترم، ضمن بررسی قیمت رقبا تصمیماتی به شرح پیوست اتخاذ نموده است. نظر به محدودیت فرم تعیین شده جهت افشای کامل افزایش قیمت محصولات، لیست کامل به پیوست تقدیم می گردد. شایان ذکراست که افزایش قیمت در نظر گرفته شده برای گروه محصول ماءالشعیر به ترتیب انواع طعم ماءالشعیر و دلستر گردشی ۲۹۰cc به میزان ۳۴ درصد. انواع طعم دلستر پت یک لیتری به میزان ۲۶ درصد و انواع طعم دلستر پت یک و نیم لیتری به میزان ۲۸ درصد می باشد.

انتهای خبر

0
0