رمزارز نیوز
1400/10/29
16:04
بیبی دوج کم‌کم جایگزین شیبا می‌شود!

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم تحلیلی WhaleStats، جامعه ارز دیجیتال بیبی دوج (BabyDoge) همچنان در حال رشد بوده و تنها در… مطالعه مطلب ...

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم تحلیلی WhaleStats، جامعه ارز دیجیتال بیبی دوج (BabyDoge) همچنان در حال رشد بوده و تنها در عرض دو روز، تعداد کل هولدرهای این میم توکن به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است.


همان‌طور که پیش‌تر هم گزارش شد، تعداد کل هولدرهای بیبی دوج در تاریخ ۱۷ ژانویه برابر با ۱،۲۶۰،۴۰۱ نفر بود. این در حالی است که این رقم امروز (۱۹ ژانویه)، ۱۵،۵۹۴ نفر بیشتر شده و اکنون از ۱،۲۷۵،۰۰۰ هولدر فراتر رفته است.


علاوه بر این، علاقه به توکن بیبی دوج در میان هزار نهنگ بزرگ بایننس کوین (BNB) همچنان بالاست. بر اساس آمار WhaleStats، بزرگترین کیف پول‌های بایننس کوین اکنون حدود ۹۸۹،۵۸۲،۵۹۴،۴۹۵،۵۱۷ واحد توکن بیبی دوج به ارزش تقریبی ۵٫۰۲۷ میلیون دلار دارند. در همین حال، میم کوین رقیب بیبی دوج، یعنی شیبا اینو (SHIB)، علی‌رغم لیست شدن در صرافی‌های متعدد و پذیرش گسترده‌تر در میان کاربران، تنها ۱،۱۴۵،۲۱۲ هولدر دارد.


رشد ۱۳ درصدی قیمت بیبی دوج

در تاریخ ۱۸ ژانویه، صرافی کوینکس (CoinEx) مستقر در هنگ‌کنگ، اعلام کرد که بیبی دوج را لیست کرده و امکان سپرده‌گذاری و برداشت این ارز دیجیتال را برای کاربران فراهم کرده است. به دنبال انتشار این خبر، قیمت بیبی دوج تقریبا ۱۳ درصد افزایش یافت.


بیبی دوج یکی از ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم است که با الهام از دوج کوین (DOGE) و سگ نژاد شیبا اینو در ژوئن سال ۲۰۲۱ میلادی راه‌اندازی شد.

babydoge-coinex-listin

در زمان انتشار این خبر، بیبی دوج در وبسایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) در رتبه ۲،۸۴۲ قرار دارد و با یک رشد ۹٫۶۴ درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۰۰۰۰۵۷۴۱ دلار معامله می‌شود.

انتهای خبر

0
0