رمزارز نیوز
1401/04/04
16:58
هکرها برای پل جدید شبکه رونین آماده می‌شوند!

شبکه رونین (Ronin) سه ماه پس از هک ۶۲۵ میلیون دلاری - توسط گروه هکری لازاروس (Lazarus) منتسب به کره شمالی -… مطالعه مطلب ...

شبکه رونین (Ronin) سه ماه پس از هک ۶۲۵ میلیون دلاری – توسط گروه هکری لازاروس (Lazarus) منتسب به کره شمالی – تاریخ راه‌اندازی مجدد پل خود را اعلام کرد.


ماه‌ها پس از مورد هدف قرار گرفتن در یکی از بزرگترین هک‌های مرتبط با کریپتو، تیم پشتیبانی رونین تاریخ راه‌اندازی مجدد آن را اعلام کرد. شبکه رونین، یک شبکه موازی با بلاکچین اتریوم است که با بهره‌برداری از ماشین مجازی اتریوم (EVM)، از بازی محبوب اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) پشتیبانی می‌کند. این شبکه، ۲۸ ژوئن را تاریخ افتتاح مجدد پل خود اعلام کرده است. این پروژه همچنین اعلام کرده که پس از بازگشایی پل، دارایی کاربرانی که سرمایه‌شان در طول این حادثه قفل شده بود، بازپرداخت می‌شود.


تیم رونین همچنین خاطرنشان کرد که این فرآیند شامل یک هارد فورک حیاتی است و گره‌های تایید‌کننده نیاز به به‌روزرسانی نرم‌افزار خود خواهند داشت. همچنین انتظار می‌رود که گره‌های دیگر نیز، خود را با استفاده از داده‌های خاص ارائه‌شده توسط پروژه، ارتقا دهند.


پس از هک ماه مارس، این پروژه متعهد شد که امنیت شبکه‌اش را با مشارکت شرکت‌های امنیتی معتبر از جمله کرود استرایک (CrowdStrike) و پولاریس اینفوسک (Polaris Infosec) افزایش دهد. علاوه بر این، اسکای ماویز (Sky Mavis)، شرکت پشتیبان رونین، اعلام کرده که قصد دارد تا پایان ماه جاری تعداد گره‌های اعتبارسنجی شبکه را به ۲۱ عدد افزایش دهد.


انتهای خبر

0
0