آکادمی هلاکوئی
1400/10/27
18:10
خالق دوج کوین بار دیگر “افراد وب ۳” را به سخره گرفت

بیلی مارکوس (Billy Markus)، توسعه‌دهنده دوج کوین، بار…

بیلی مارکوس (Billy Markus)، توسعه‌دهنده دوج کوین، بار دیگر در جدیدترین توییت خود جامعه Web۳ را فراخواند و به کاربران Web۳ اشاره کرد که آنها فقط پول می‌خواهند بدون اینکه آن را با کالا و خدمات مبادله کنند.


داستان توسعه‌دهنده دوج کوین با صنعت Web۳، به طور کلی، پس از آن شروع شد که ایلان ماسک (Elon Musk) در توییتی «افراد Web۳» را که برای او آزاردهنده به نظر می‌رسیدند، مسخره کرد. این توییت الهام بخش خصومت مارکوس و ماسک نسبت به Web۳ بود.


چرا ماسک و مارکوس به Web۳ حمله می کنند؟


در حالی که مشخص نیست چرا سازندگان دوج کوین به قطار نفرت Web۳ ملحق شدند، اما هم مارکوس و هم ماسک را می‌توان تاثیرگذاران رمزارزی در توییتر در نظر گرفت که تمایل دارند به طور کلی از توییت‌ها و نظرات یکدیگر حمایت کنند.


ماسک قبلا گفته بود که دوج کوین اساسا بهتر از هر چیزی است که تا به حال در صنعت کریپتو دیده است. دلایل اصلی پشت چنین بیانیه ای کارمزدها و سرعت دوج کوین بود، که امکان انجام تعداد بیشتری از تراکنش ها را با هزینه کمتر نسبت به بیت کوین فراهم می کند.


Web۳ اصل عدم تمرکز را به وب می آورد، جایی که کاربران اینترنت تنها مالک داده های خود خواهند بود. این مفهوم با توسعه بیشتر بلاک چین و فناوری های غیرمتمرکز امکان پذیر شد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0