اقتصاد آنلاین
1400/06/01
15:58
بیشترین ارزش معاملات سهام ( ۱شهریور۱۴۰۰ ) / صدرنشینی خبهمن در آغاز شهریور ماه

امروز معامله‌گرها بیش از ۲۴۵میلیارد تومان سهام گروه بهمن خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه محصولات شیمیایی تعلق داشت و ۳.۲درصد از کل سهام صنعتی دوده فام معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید


اقتصادآنلاینهانا پاکمند؛ روز جاری در مجموع بیش از ۹هزار و ۳۵۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «خبهمن»، «شپنا»، «شستا»، «برکت» و «شتران» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.


در سومین روز هفته معادل ۲۴۵میلیارد تومان سهام گروه بهمن دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۲۱۵میلیارد تومان دوم شد و سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.


سهام گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان (پترول) پس از بازگشایی ۲۶درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام تولیدی کاشی تکسرام (کترام) با افت ۲۵.۵درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.


بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که هزار و ۳۷۵میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «خودرو و ساخت قطعات» با معاملات ۹۷۵میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.


امروز ۳.۲درصد از کل سهام صنعتی دوده فام (شصدف) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۰درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۶سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۱نماد نخست اختصاص داشت.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

1رتبه بندی ارزش معاملات 00.06.01.gif

انتهای خبر

0
0