کانال کدال
1400/06/28
11:12
📊 نماد : حفارس 📑 عنوان: افشای اطلاعات بااهمیت - (سایر اطلاعات بااهمیت - مناقصه خدمات حمایتی استان خراسان رضوی- گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۰/۱۲/۲...

📊 نماد : حفارس



📑 عنوان: افشای اطلاعات بااهمیت - (سایر اطلاعات بااهمیت - مناقصه خدمات حمایتی استان خراسان رضوی- گروه ب) منتهی به سال مالی ۱۴۰۰/۱۲/۲۹(اصلاحیه)



🏭 شرکت: حمل ونقل بین المللی خلیج فارس



☑️دلایل اصلاح:با توجه به اینکه شرکت در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۴ در مناقصه فوق شرکت کرده و آگهی فراخوان مرتبط با مناقصه در تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ می باشد موارد اضافه گردد.



✍🏻 موضوع افشاء : سایر اطلاعات بااهمیت - مناقصه خدمات حمایتی استان خراسان رضوی- گروه ب



📋شرح رویداد احتراما با توجه به اینکه شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس در مناقصات خدمات حمایتی استان های کشور شرکت می نماید، برای مناقصاتی که از سطح اهمیت نسبی برخوردار هستند و طی زمان اعلام نتایج می شوند، تدریجا صرفا جهت اطلاع سهامدار اطلاع رسانی می گردند. با در نظرگرفتن موارد مذکور با توجه به فراخوان مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۴ در مناقصه با موضوع بارگیری، حمل و تخلیه ۴۰ هزار تن انواع نهاده های کشاورزی از انبارهای سازمانی استان خراسان رضوی به نقاط مختلف داخل و خارج استان به مبلغ ۶۹،۷۰۴،۴۰۰،۰۰۰ ریال شرکت نموده و در تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۶ برنده این مناقصه اعلام شده است و ضمانت حسن انجام تعهدات به شرکت مذکور به مبلغ ۶،۹۷۰،۴۴۰،۰۰۰ ریال به تاریخ ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۰ ارسال گردیده است، در انتظار انعقاد قرارداد می باشد. مراتب جهت اطلاع سهامداران ارسال می گردد.




📋 مشاهده اطلاعیه



📥 دریافت اطلاعیه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ #حفارس #افشای_اطلاعات ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ کانال کدال⬇️⬇️ 🆔

انتهای خبر

0
0