آکادمی هلاکوئی
1401/05/12
22:20
شرکت Hashed قصد دارد پس از از دست دادن ۳.۶ میلیارد دلار در Terra Fiasco، سرمایه بیشتری جمع کند

شرکت سرمایه گذاری ریسک پذیر بلاک چین مستقر…

شرکت سرمایه گذاری ریسک پذیر بلاک چین مستقر در کره جنوبی ، Hashed، فاش کرده است که پس از از دست دادن بیش از ۳.۵ میلیارد دلار در سقوط Terra LUNA در ماه می(اردیبهشت)، قصد دارد بودجه بیشتری برای حمایت از پروژه های GameFi جمع آوری کند.


سایمون سئوجون کیم(Simon Seojoon Kim)، مدیرعامل Hashed در مصاحبه ای به بلومبرگ گفت که او همچنان نسبت به دارایی های کریپتو صعودی است و علیرغم ضررهای هنگفتی که شرکتش دو ماه پیش متحمل شد، به حمایت از پروژه های این صنعت امیدوارانه ادامه خواهد داد.


Hashed ضرر ۳.۵ میلیارد دلاری به Luna Crash را تایید کرد

Hashed در سال ۲۰۱۷ توسط تیمی از کارآفرینان و مهندسان تاسیس شد. از آن زمان، این شرکت سرمایه گذاری ریسک پذیر از بسیاری از پروژه های معروف بلاک چین، از جمله The Sandbox و بازی درآمدزای Sky Mavis Axie Infinity پشتیبانی کرده است.


VC اولین بار در سال ۲۰۱۹ در Terra سرمایه گذاری کرد و آن را به یکی از اولین سرمایه گذارانی تبدیل کرد که از این پروژه حمایت کردند. Hashed در سال‌های بعد سرمایه گذاری در اکوسیستم Terra را افزایش داد و در سال ۲۰۲۱، این شرکت در جمع‌آوری کمک مالی ۲۵ میلیون دلاری TerraForm Labs شرکت کرد.


به گفته کیم، VC سی میلیون توکن LUNA در روزهای اولیه Terra خریداری کرد. ارزش دارایی های LUNA این شرکت در زمانی که این ارز دیجیتال در آوریل ۲۰۲۲ به بالاترین حد خود رسید، ۳.۶ میلیارد دلار بود. با این حال، Hashed همه چیز خود را در طول سقوط از دست داد.


کیم همچنان خوشبین است

برخلاف چندین شرکت که به دلیل قرار گرفتن در معرض Terra به زیر آب رفتند، Hashed توانسته است سرپا بماند و از عقب ماندگی عبور کند.


“در بخش فناوری، چیزی به نام پورتفولیو وجود ندارد که موفقیت را تضمین کند و ما سرمایه گذاری های خود را با در نظر گرفتن آن انجام می دهیم. ما به رشد جامعه اعتقاد داریم و این هرگز تغییر نکرده است.”


مدیرعامل همچنین فاش کرد که Hashed نیمی از ۲۰۰ میلیون دلاری را که در دسامبر جمع آوری کرده بود، به کار گرفته است. این شرکت قصد دارد پس از استفاده از بخش باقی مانده از سرمایه قدیمی خود، بودجه جدیدی را تامین کند.


این شرکت قصد دارد سرمایه گذاری خود را در بخش GameFi افزایش دهد. GameFi به بازی های بلاک چین بازی برای کسب درآمد اشاره دارد که به کاربران برای انجام بازی ها پاداش می دهد. این بازی‌ها همچنین مفاهیم بلاک چین مانند توکن‌های غیرقابل تغییر (NFT) و متاورس را با هم ترکیب می‌کنند تا تجربه‌ای فراگیر را به بازیکنان ارائه دهند. بازی‌های P۲E در سال ۲۰۲۱ محبوب شدند و بازی‌هایی مانند Axie Infinity و Gods Unchained (GODS) سودآورترین بازی‌ها بودند.


کیم معتقد است که متاورس بازی با دنیای واقعی به هم متصل خواهد شد زیرا پروژه های بازی بلاک چین راه هایی را برای تبادل دارایی کاربران بین دنیای مجازی و واقعی کشف می کنند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0