رمزارز نیوز
1401/04/16
12:00
توپ‌بازی شیبا با استیبل کوین جدیدش!

شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی میم‌کوین شیبا اینو، از راه‌اندازی یک استیبل کوین و توکن‌های… مطالعه مطلب ...

شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی میم‌کوین شیبا اینو، از راه‌اندازی یک استیبل کوین و توکن‌های پاداش جدید، خبر داد.


کوساما گفته که استیبل‌کوین SHI با درس گرفتن از اتفاقاتی که برای استیبل کوین ترا یواس‌دی (UST) در ماه‌های اخیر افتاد، طراحی شده و تحت تاثیر نوسانات بازار قرار نخواهد گرفت و احتمالا تا آخر امسال وارد بازار می‌شود.


بخش دیگر این به‌روزرسانی، عرضه توکن دیگری به نام تریت (TREAT) در اکوسیستم شیبا است. این ارز به‌عنوان توکن پاداش به فعالان این اکوسیستم تعلق گرفته و توکن BONE نیز به پاداش‌های اعتبارسنجی در Shibarium اختصاص خواهد یافت. اعضای وفادار شیبا مقادیر محدود TREAT را به پاس مقاومتشان در برابر انتقادات اخیر در مورد این به‌روزرسانی دریافت خواهند کرد.


به‌روزرسانی اخیر تیم شیبا، همچنین شبکه لایه دوم شیباریوم را نیز در بر می‌گیرد. کوساما همچنین اضافه کرده که ساخت متاورس شیبا اخیرا با یک مشکل فنی مواجه بوده، اما اکنون برطرف شده است. وی همچنین به برنامه ساخت بازی‌های کارتی کلکسیونی جدید توسط Playside و Shiba Games اشاره کرده است. توکن تریت در این پروژه‌ها نیز استفاده خواهد شد.


گفتنی است که شیبا اینو در جدیدترین همکاری خود، تحت حمایت یک شرکت آلمانی خدمات مالی به نام Vivid Money هم قرار گرفته است. این شرکت قرار است یک کارت انحصاری (VIP) با خدمات ویژه برای جامعه شیبا طراحی کند. در یک همکاری دیگر، شرکت Bitcoinblack نیز کارت اعتباری ارز دیجیتال VIP برای ۱۰ هزار نفر از کاربران شیبا صادر کرده که با استفاده از آن می‌توان به کالاها و خدمات لوکس در سراسر دنیا دسترسی داشت.


انتهای خبر

0
0