رمزارز نیوز
1401/04/20
13:30
بازی اکسی اینفینیتی دوباره جان می‌گیرد!

به نظر می‌رسد که علاقه کاربران به بازی معروف اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) پس از راه‌اندازی ویژگی‌های جدید و… مطالعه مطلب ...

به نظر می‌رسد که علاقه کاربران به بازی معروف اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) پس از راه‌اندازی ویژگی‌های جدید و ارتقای مداوم، دوباره در حال افزایش است. به گزارش پلتفرم CryptoSlam، بازی اکسی اینفینیتی در ۷ روز گذشته حدود ۱٫۳ میلیون دلار فروش به ۲۳،۱۰۰ خریدار داشت که نشان‌دهنده افزایش ۲۰۵ درصدی فروش آن در هفته اخیر است.


به نظر می‌رسد یکی از عوامل موثر در این افزایش ناگهانی، افزایش تقاضا برای قابلیت استیکینگ توکن‌های لند (land) اکسی اینفینیتی باشد که در ۴ جولای راه‌اندازی شد. این ویژگی به مالکان زمین‌ها اجازه می‌دهد تا در قالب توکن AXS به‌صورت هفتگی پاداش بگیرند.


این پروژه همچنین مرحله دوم ارتقای حالت بازی خود با نام Origin را در این ماه آغاز کرده که تا اواسط ماه ژوئن، ۶۰۰ هزار ثبت‌نام داشت. انتظار می‌رود که با این ارتقا، تعداد زیادی از باگ‌های موجود در بازی برطرف شوند.


یکی دیگر از دلایل رشد فروش اکسی اینفینیتی، می‌تواند راه‌اندازی مجدد پل رونین (Ronin) در ۲۸ ژوئن باشد. این پل یک زنجیره جانبی است که به کاربران اکسی اینفینیتی اجازه می‌دهد دارایی‌ها را بین بازی و شبکه اصلی اتریوم منتقل کنند.


با این وجود و علی‌رغم این رشد قابل‌توجه، اکسی اینفینیتی در حال حاضر هجدهمین پروژه NFTمحور پرفروش است.


انتهای خبر

0
0