سهامیاب - آموزش بورس
1400/06/30
07:56
#چکاپا 🌀چکاپا در 6 ماهه نخست سال مالی به سود 135 ریالی رسید که نسبت به سود 46 ریالی دوره مشابه سال گذشته رشد 65 درصدی داشته است. سود 12 ماهه سال م...

#چکاپا



🌀چکاپا در ۶ ماهه نخست سال مالی به سود ۱۳۵ ریالی رسید که نسبت به سود ۴۶ ریالی دوره مشابه سال گذشته رشد ۶۵ درصدی داشته است. سود ۱۲ ماهه سال مالی ۹۹ نیز برابر ۱۲۸ ریال و حاشیه سود ناخالص نیز به ۳۹ درصد رسیده است.



🌀کاغذ پارس در دوره یک ماهه منتهی به مرداد، مبلغ ۸۱۵ میلیارد ریال درآمد داشته است. درآمد شرکت در این دوره نسبت به ماه قبل ۱۳ درصد افزایش، نسبت به میانگین ماه‌های قبل ۲ درصد کاهش و نسبت به دوره ۱ ماهه مشابه سال قبل ۸۰ درصد افزایش داشته است.



🌀جمع درآمدها شرکت تا پایان دوره ۹ ماهه ۷.۴۱۱ میلیارد ریال بوده که نسبت به درآمد دوره مشابه سال گذشته، رشد ۱۵۱ درصدی داشته است.



🌀کاغذ رول سفید و رول فلوتینگ دو محصول اصلی این شرکت‌اند. نرخ این محصولات در مرداد به ترتیب ۱۸۵.۲۴۷ و ۱۲۰.۶۵۶ ریال به ازای هر کیلو رسیده که نسبت به میانگین ۸ ماه قبل نشان از رشد ۸- و ۵ درصدی دارد.



🌀چکاپا با کاهش نرخ محصولاتش از خرداد ماه کمی از درآمدهایش کاسته شده اما همچنان گزارشات خوبی دارد و در پایان سال مالی می‌تواند به سود قابل قبولی برسد.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0