آکادمی هلاکوئی
1399/10/26
13:51
شهردار میامی از تبدیل برخی از ذخایر خزانه‌داری این شهر به بیت کوین، خبر داد!

شهردار میامی (Francis Suarez)، می خواهد برخی از…

شهردار میامی (Francis Suarez)، می خواهد برخی از ذخایر خزانه داری این شهر را در بیت کوین قرار دهد.


سوارز (Suarez)، روز پنجشنبه در مصاحبه با FOX Business گفت:”ما در حال بررسی احتمال تنوع بخشیدن به سبد سرمایه گذاری خود و نگهداری درصدی از سرمایه های خود به شکل بیت کوین هستیم.” “اگر من این کار را در سال گذشته انجام می دادم، بیش از ۲۰۰ درصد بازدهی داشتیم. بنابراین من مانند یک نابغه به نظر می رسیدم.”


سوارز بیان داشت که وی تصمیم دارد میامی را به عنوان “یکی از شهرهای پیشرو در زمینه رمزنگاری و فناوری” در کشور قرار دهد. بدین منظور، این شهر به دنبال ایجاد چارچوبی نظارتی می باشد که آن را به “آسانترین مکان” در ایالات متحده برای انجام معاملات رمزنگاری تبدیل کند.


وی در ادامه گفت: “ما در حال بررسی قوانینی از Wyoming، Wisconsin و نیویورک هستیم که یک محیط نظارتی هستند و در حال حاضر علاقه زیادی به فناوری داریم.” “بنابراین در حال بررسی موارد مختلفی از جمله امکان انجام پرداخت های مالیاتی و کارمزدها از طریق رمزارز به ویژه بیت کوین هستیم.”


سوارز براین باور است که با توجه به اینکه عرضه بیت کوین محدود است، همچنان که پذیرش آن بیشتر می شود، قیمت بیت کوین تنها به یک سمت حرکت می کند. وی با تایید اینکه رمزارزها اصولا بی ثبات هستند، بیان داشت: “حرکت بیت کوین تنها صعودی می باشد.”


وی افزود:”واقعیت این است که با توجه به استفاده دولت از ارز برای انجام کارهای متنوعی که لزوما با تبادل کالا ارتباطی ندارد، اما برای اجرای سیاست های عمومی بکار می رود، بیت کوین را به یک سرمایه گذاری بسیار جذاب برای اکثر افراد، تبدیل کرده است.”


سوارز ابتدا در ماه دسامبر (آذر) ، علاقه خود را برای قرار دادن ذخایر خزانه داری این شهر در بیت کوین، نشان داد. هفته گذشته نیز، طی یک نشست با Cameron و Tyler Winklevoss از Gemini اظهار داشت که ماموریت او این است که میامی را به عنوان” رقابتی‌ترین شهر رمزنگاری بر روی کره زمین” تبدیل نماید.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسیولیت آن با آکادمی هلاکویی نمی باشد.


منبع: theblockcrypto


انتهای خبر

0
0