سنا
1399/12/05
09:39
ارزش بازار "ونیرو" افزایشی بود

ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری نیرو در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۹، با افزایش ۳۸۱ میلیارد و ۹۹۶ میلیون ریال به ۳ هزار و ۸۵۹ میلیارد و ۱۵۲ میلیون ریال رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه‌گذاری نیرو با سرمایه ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.


شرکت سرمایه‌گذاری نیرو با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ بهمن سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴ هزار و ۴۲۸ میلیارد و ۳۶۲ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۳ هزار و ۴۷۷ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت .


بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۱۸ میلیارد و ۹۱۵ میلیون ریال به ۴ هزار و ۴۷۷ میلیارد و ۲۷۷ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری نیرو نیز با افزایش ۳۸۱ میلیارد و ۹۹۶ میلیون ریال معادل ۳ هزار و ۸۵۹ میلیارد و ۱۵۲ میلیون ریال محاسبه شد .


شرکت سرمایه‌گذاری نیرو طی دوره یک ماهه منتهی به بهمن ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۱۸ میلیارد و ۹۱۵ میلیون ریال خریداری کرد و فروشنده سهام هیچ شرکت بورسی نبود.


انتهای خبر

0
0