آکادمی هلاکوئی
1400/10/27
17:10
پالی گان با Liberty همکاری می کند تا توسعه GameFi را سرعت بخشد

متاورس های متمرکز بر NFT و فضای GameFi در طول سال…

متاورس های متمرکز بر NFT و فضای GameFi در طول سال گذشته، بسیار رشد کرده اند. تقریبا هر پروژه فناوری بلاک چین یا دفتر کل توزیع شده (DLT) به طور فعال درگیر راه اندازی متاورس خود است.


ارائه‌دهنده راهکار مقیاس‌پذیری اتریوم، Polygon، نیز روی استراتژی GameFi و NFT خود کار می‌کند. آنها طیف گسترده ای از قابلیت ها را برای ایجاد و اتصال زنجیره های بلاک و برنامه های غیرمتمرکز (dApps) ایجاد کرده اند. این تیم، استودیو Polygon را تاسیس کرده است، که شعبه آنهاست که به بازی های بلاک چین و NFT اختصاص دارد.


Polygon برای کمک به تیم در حین حرکت به سمت Metaverse، با Liberty Gaming Guild همکاری خواهد کرد که در نوامبر سال گذشته(آبان ۱۳۹۹) با سرمایه گذاری Synergia Capital تاسیس شد.


Liberty توضیح داد که آنها در حال کار بر روی تبدیل شدن به دروازه ای برای گیمرهای مشتاق برای دسترسی راحت به NFT هایی هستند که معمولا بسیار پرهزینه یا حتی غیرممکن است. این پروژه برای گیمرها مربیگری می کند و راهی برای کسب درآمد از بازی در اختیار آنها قرار می دهد. تا جایی که به سرمایه گذاران مربوط می شود، لیبرتی به عنوان دروازه ای برای کسانی که مشتاق سرمایه گذاری در صنعت بازی های بلاک چین هستند عمل می کند. در حال حاضر، تیم زیرساخت مورد نیاز برای پشتیبانی از بازی های NFT را دارد و با Axie Infinity کار می کند. این تیم همچنین تایید کرد که آنها در حال برنامه ریزی برای گسترش این بازی به سایر بازی ها هستند زیرا این ابتکار همچنان در حال رشد است.


Liberty Gaming Guild همچنین توضیح داد که علاوه بر کمک به افراد برای کسب درآمد در حین بازی‌های جذاب، آنها همچنین اینجا هستند تا تاثیر معناداری بر زندگی روزمره مصرف‌کنندگان بگذارند. طبق گزارش ها، این تیم آموزش مناسب، آموزش حرفه ای و پشتیبانی منظم را ارائه می دهد تا کاربران بتوانند در عین تمرکز بر حرفه و زندگی روزمره خود از ثبات بهره مند شوند. لیبرتی تاکنون در Axie Infinity ، The Sandbox، League of Kingdoms ، Star Atlas، Guild of Guardians و Illuvium سرمایه گذاری کرده است.


شایان ذکر است که Polygon یکی از اولین پروتکل‌های اصلی برای مقیاس‌بندی اتریوم و توسعه زیرساخت است. پلتفرم و اکوسیستم آن به خوبی ساختار یافته، کاربر پسند هستند و توسط Polygon SDK پشتیبانی می‌شوند. همراه با یک چارچوب قوی برای ساخت اپلیکیشن های بی نقص.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0