رمزارز نیوز
1401/06/06
15:16
استخراج اتریوم در استخرها متوقف می‌شود؟

روز گذشته، ۲۷ آگوست، استخر استخراج ارز دیجیتال Antpool به مشتریان خود گفت که پس از ادغام اتریوم، دیگر… مطالعه مطلب ...

روز گذشته، ۲۷ آگوست، استخر استخراج ارز دیجیتال Antpool به مشتریان خود گفت که پس از ادغام اتریوم، دیگر دارایی‌های ETH را حفظ نخواهد کرد. مشتریان تا سوم سپتامبر فرصت دارند که یک آدرس ETH برای انتقال اتر باقی‌مانده از عملیات استخراج اتریوم خود به این استخر ارائه دهند.


در همین حال، آمارها نشان‌دهنده اختصاص حدود ۱۰۰۰ تراهش بر ثانیه به قدرت هش بلاکچین ETH در میان کل استخرها است. Antpool دهمین استخر بزرگ استخراج این ارز از نظر هش‌ریت، با ۱۷٫۹ تراهش بر ثانیه است. در صدر استخرها نیز Ethermine با ۲۶۳ تراهش بر ثانیه قرار دارد. این استخر نیز اعلام کرده است که نسخه جدید اثبات کار اتر یا PoW ETH را استخراج نخواهد کرد.


استخر Antpool اعلام کرده است که ETH ۲.۰ با خطر سانسور از سوی کشورهای مختلف همراه است و پیامدهای امنیتی ناشی از این سانسورها دلیل توقف استخراج ETH در این استخر خواهد بود. با این حال، این استخر اعلام کرده که توکن‌های Ethash (مانند اتریوم کلاسیک)، بیت کوین و سایر توکن‌های PoW همچنان استخراج خواهند شد.


همچنین مدیر اجرایی این استخر در اجلاس ماینینگ Bitmain گفته است که این شرکت، ۱۰ میلیون دلار برای تقویت اتریوم کلاسیک سرمایه‌گذاری کرده است.


هش ریت ETC بار دیگر در تاریخ ۲۶ آگوست در ارتفاع بلوک ۱۵،۸۱۷،۷۰۱ به بالاترین رکورد خود یعنی ۳۹٫۵۸ تراهش بر ثانیه رسید.


انتهای خبر

0
0