تدبیر فردا
1399/09/17
17:33
💢تحلیل‌بازارسرمایه 📆99/09/17 با سلام خدمت دوستان بازار امروز عملکرد بسیار خوبی داشت، از بهترین روزهای بازار بعد از ریزش بود و #حجم و ارزش معاملات...

💢تحلیل‌بازارسرمایه


📆۹۹/۰۹/۱۷




با سلام خدمت دوستان


بازار امروز عملکرد بسیار خوبی داشت، از بهترین روزهای بازار بعد از ریزش بود و #حجم و ارزش معاملات به بالاترین مقدار خود رسید، دقیق بازاری نبود که ما انتظارش را داشتیم ولی ریز معاملات بسیار خوبی را شاهد بودیم.



خب بازار به محدوده ی ۱.۵۲ ملیون واحد واکنش نشان داد و #انتظارمااین‌بود که زیاد واکنش جدی در این محدوده نداشته باشیم که البته همچنان نیز بر همین باور هستیم و به نظر ما سریع وارد کانال بعدی خواهد شد.



#امروزبامتعادل‌شدن‌بازار در اول وقت حجم معاملات خوبی رقم خورد و در پایان بازار فشار فروش بالایی را شاهد بودیم که البته بخش عمده ای بخاطر #یک‌شایعه‌ی‌قوی‌سیاسی بود که البته الحمدالله رد شد ولی بازار هر چقدر که فروشنده داشت باز هم خریدار پرقدرتی وجود داشت و در ریز معاملات کاملا گویای زیبایی عملکرد معاملات و حجم بخشی به ارزش معاملات را بودیم.



این هفته #عرضه‌ی‌اولیه داریم و قاعدتا بازار فشار فروش اندکی میگیرد ولی سریع مثبت می شود و جو بازار را باید مثبت نگه دارند برای پذیرا بودن سهام جدید.



📊تحلیل‌بازارفردا:::



#برای‌بازارفردا مشابه دیشب پیش بینی داریم، امروز بازار دوباره فرصت داد تا در این محدوده ی مقاومتی نیز خود را جمع و جور کند و نفسی تازه کند برای حرکت بعدی و برای فردا در ساعت اول بازار نیز همین فرصت را انتظار داریم ولی خیلی سریع دوباره با افزایش تقاضای جدی مواجه می شویم و بازار خود را بالا می کشد و به سمت صعود سوق داده می شود ، و همچنان تغییرات مثبت خوب شاخص را خواهیم داشت، شاخص با عددی منفی شروع خواهد کرد و کمکم تغییرات مثبت را در آن خواهیم دید.



#بازارامروز بسیاری از کسانی که ترس از ریزش دارند را پیاده کرد و همچنان نوسانگیرانی که بیم اصلاح بازار را داشتند نقد کردند و کسانی وارد بازار شدند که دید صعودی بودن بازار و ارزان بودن قیمت ها دارند.



موفق باشید



《《 》》



انتهای خبر

0
0