رمزارز نیوز
1401/05/25
12:00
رمزارز فلوکی دوباره مهمان بزرگان شد!

فلوکی اینو از ادغام سرویس Chainlink Keepers در پروتکل قفل توکن خود، یعنی FlokiFi Locker، خبر داده است. نوآوری… مطالعه مطلب ...

فلوکی اینو از ادغام سرویس Chainlink Keepers در پروتکل قفل توکن خود، یعنی FlokiFi Locker، خبر داده است. نوآوری فعلی در ادامه تعهد فلوکی اینو برای بهبود عملکرد خدمات و گسترش هرچه بیشتر پایگاه کاربرانش است. Chainlink Keepers، یک سرویس غیرمتمرکز است که برای مدیریت عملیات مختلف از طریق قراردادهای هوشمند طراحی شده است. به‌وسیله این سرویس، فرآیند قفل کردن توکن، توسط کاربران از طریق FlokiFi Locker، سریع‌تر، کارآمدتر و همچنین ایمن‌تر خواهد شد.


این اولین همکاری بین این دو شرکت رمزارزی نیست. فلوکی اینو قبلا نیز با چین لینک وارد همکاری شده بود تا سرویس Chainlink Price Feeds را در سیستم قفل توکن خود ادغام کند. به لطف این نوآوری، نمایش قیمت دقیق قفل توکن در شبکه‌های مختلف در FlokiFi Locker در دسترس قرار گرفت.


هرروز تعداد بیشتری از استارتاپ‌های رمزارزی مختلف به استفاده از خدمات چین لینک روی می‌آورند. ادغام در پروژه‌ها، پروتکل‌ها و پلتفرم‌های مختلف در تمام شبکه‌های بزرگ، جایگاه این شرکت را در فضای رمزارزی هرچه بیشتر تقویت می‌کند. با این وجود، چین لینک تصمیم گرفته از فورک‌های PoW آینده اتریوم پشتیبانی نکند.


در حالی که سرنوشت فورک‌های PoW اتریوم دقیقا مشخص نیست، ناامیدکننده است که شرکت‌های مهمی مانند چین لینک تصمیم گرفته‌اند با چنین زیرساخت‌هایی کار نکنند.


انتهای خبر

0
0