بورس پرس
1400/01/28
15:28
معاملات مشکوک۴ سرمایه گذاری،سه سیمانی، دهمین تامین سرمایه + ۷ نماد

در روز افت ۹۶۳۴ واحدی شاخص، دهمین تامین سرمایه بازار سرمایه، چهار سرمایه گذاری استانی و سه شرکت سیمانی به همراه ۷ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات اولین روز کاری این هفته، بازار سهام همچنان با روند منفی و افت قیمت آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با افت ۹۶۳۴ واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و ۲۳۳ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.


به این ترتیب، بیش از ۱.۵ و ۱۰.۵ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد که بالا بودن ارزش معاملات فرابورس مربوط به معاملات اوراق است. بیشترین حجم معاملات هم به بانک ملت، ایران خودرو، ملی مس، شستا به همراه بانک صادرات با داد و ستد ۱۷۱، ۶۹، ۵۷، ۴۶ و ۴۱ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۲۲ تا دو برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، سرمایه گذاری کرمان حاضر در بازار دوم بورس با افت ۱.۹ درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد ۹.۸ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های سرمایه گذاری همدان، سیمان مازندران، سرمایه گذاری فارس، سیمان داراب، سموم علف کش، سرمایه گذاری کهکیلویه و بویر احمد، روز دارو ، فولاد سپید فراب کویر، بیمه پاسارگاد ، سیمان شرق ، صنایع شیمایی ایران، بیمه آرمان، تکادو و تامین سرمایه دماوند (دهمین تامین سرمایه بازار سرمایه) مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور تامین سرمایه دماوند، چهار سرمایه گذاری استانی، سه شرکت سیمانی به همراه ۷ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0