بورس۲۴
1400/10/25
16:34
مهم ترین خبرهای کریپتویی

دوج کوین دوباره با توئیت ایلان ماسک پامپ شد تازه اول راه است! ادعای جنجالی مدیر عامل کاردانو

مهم ترین خبرهای کریپتویی

بورس۲۴ : سولانا می تواند Visa card ارزهای دیجیتال باشد.


یک استراتژیست ارز دیجیتال و آنالیست Bank of America معتقد است سولانا پتانسیل این را دارد که «ویزا» فضای ارزهای دیجیتال شود .


به گفته وی، سولانا تمام ویژگی های سیستم پرداخت خوب یعنی مقیاس‌پذیری، کارمزد تراکنش‌های پایین، سهولت استفاده و غیر متمرکز بودن را دارد .


دوج کوین دوباره با توئیت ایلان ماسک پامپ شد


خبر دیگر آن که پس از این که ایلان ماسک امکان پرداخت با Doge برای برخی کالاهای تسلا را اعلام کرد، شاهد جهش ۲۵ درصدی دوج کوین بودیم.


تازه اول راه است!


تحلیلگر معروف می گوید که بازار کریپتو هنوز در مراحل اولیه است.


ریک ادلمن، نویسنده مشهور امور مالی، گفته است که ارز های دیجیتال هنوز در مراحل اولیه تکامل خود است و آن را با اینترنت درست قبل از رونق بزرگ آن مقایسه می کند.


بازار کریپتو که کمی بیش از یک دهه از عمرش می گذرد، در مدت زمان کوتاهی که از عمرش می گذرد، به طور تصاعدی رشد کرده است اما ادلمن معتقد است این تنها آغاز راه است.


ادعای جنجالی مدیر عامل کاردانو


نقشه‌های راه پروتکل‌های رقیب واقعی نیستند، بنابراین «آن ها باید برخی از موارد ما را کپی کنند»


چارلز هاسکینسون مدیر عامل و بنیانگذار Cardano (ADA) به تازگی در گفت و گویی در مورد موضوعات مختلفی از جمله اکوسیستم ارزهای دیجیتال، بررسی دقیق ADA ، گسترش کاردانو از طریق پیشرفت های فنی اخیر و همچنین اهداف مقیاس پذیری و حاکمیت آن بحث کرد.


او معتقد است که رقبای کاردانو از کلمات پوچ برای جلب نظر کاربران استفاده می‌کنند و نقشه راه های پروتکل های آن ها پر از ایراد است.

انتهای خبر

0
0