بورس پرس
1401/12/23
17:35
معاملات مشکوک دو سهم قندی، "اخابر" ، سه سرمایه گذاری + ۴ نماد

در روز افت ۱۳۶۴ واحدی شاخص، دو سهم قندی، سه شرکت سرمایه گذاری، مخابرات به همراه ۴ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، معاملات چهارمین روز کاری این هفته بازار سهام متعادل و مثبت آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت ۱۳۶۴ واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و ۷۸۲ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۸.۹ و ۶۱.۱ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا، ایران خودرو، بانک ملت، زامیاد به همراه سایپا با تقاضای ۸۷۵، ۴۱۱، ۲۷۳، ۲۵۵ و ۲۵۵ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۰ شرکت با داد و ستد ۲۷ تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، بنیان دیزل شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه با افت ۲.۹ درصدی قیمت سهام و صف فروش ، شاهد داد و ستد ۶۳.۷ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های سیمان باقران ، سرمایه گذاری توسعه آذربایجان ، سرمایه گذاری توسعه خوزستان ، پارس سرام ، سرمایه گذاری معیار صنعت پارس ، ذغال سنگ نگین طبس ، قند بیستون ، مخابرات و قند مرودشت ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور دو سهم قندی ، سه شرکت سرمایه گذاری، مخابرات به همراه ۴ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0