آکادمی هلاکوئی
1400/03/27
13:20
حمایت مارک کوبان از پروژه داده مبتنی بر اتریوم دی کلایمنت

مارک کوبان میلیاردر مشهور و مالک تیم بسکتبال…

مارک کوبان میلیاردر مشهور و مالک تیم بسکتبال دالاس ماوریکس در حال سرمایه گذاری و مشاوره در پروژه داده مبتنی بر اتریوم دی کلایمنت است.


دی کلایمنت (dClimate) ، یک شبکه غیرمتمرکز برای داده های اقلیمی مبتنی بر اتریوم است و برای کارکرد خود به شبکه اوراکل چین لینک وابسته است و قرار است مارک کوبان مشاور استراتژیک این شرکت باشد.


ما مفتخریم که از مارک کوبان به عنوان سرمایه گذار و مشاور دردی کلایمنت استقبال می کنیم. ما اعتقاد داریم که مهارت بی نظیر وی به ساخت دی کلایمنت در بستر برتر برای هر کسب و کار و نهادی که از داده های آب و هوایی استفاده یا ایجاد می کند ، کمک خواهد کرد.



این حرکت نشان دهنده علاقه روزافزون مارک کوبان به فناوری اتریوم است. وی قبلا گفته بود که اتریوم شرکت های نرم افزاری ، بانکی و بهداشت و درمان را مختل خواهد کرد.


او همچنین ماه گذشته گفت که اتریوم “ارزش بلند مدت بیشتری” نسبت به بیت کوین دارد. اندکی پس از آن ، وی مبلغ نامعلومی را در Polygon سرمایه گذاری کرد.


اکنون ، آخرین سرمایه گذاری وی در رابطه با اتریوم ، صنعت بزرگ دیگری را هدف قرار داده است .


dClimate برای ارائه اطلاعات آب و هوایی به مشاغل و نهادها کار می کند. این یک بازار داده است که اطلاعات مورد نیاز کشاورزان و دولتهایی که به اطلاعات آب و هوایی نیاز دارند فراهم می کند تا بتوانند پروژه بسازند یا برای بلایای آینده برنامه ریزی کنند و برای حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم خریداران و فروشندگان چنین داده هایی به بلاکچین متکی است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد .


منبع: decrypt


انتهای خبر

0
0