تحلیل برای سود
1400/11/23
22:47
📜برخی اخبار برگزیده سامانه کدال در تاریخ 23 بهمن ماه 1400 🔷 #دتماد 🔹موضوع: نتايج شركت در مناقصه 🔹شرح: بدینوسیله در رعایت مفاد ماده 17 دستورالعمل ...

📜برخی اخبار برگزیده سامانه کدال در تاریخ ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۰



🔷 #دتماد


🔹موضوع: نتایج شرکت در مناقصه


🔹شرح: بدینوسیله در رعایت مفاد ماده ۱۷ دستورالعمل اجرایی به استحضار می رساند شرکت تماد توانست با نرخ های ارائه شده برای چهارمین سال متوالی برنده مناقصه صادرات کدئین فسفات هند به ارزش حدودی ۲.۶۰۰.۰۰۰ دلار گردد که وجه حاصل از آن بصورت روپیه پس از تحقق فروش و ارسال کالا در سال ۱۴۰۰ یا ۱۴۰۱ دریافت خواهد شد. لازم بذکر است پیش بینی می گردد مناقصه فوق علاوه بر مبلغ پیش بینی منشر شده قبلی برای سال ۱۴۰۱ در کدال می باشد که در صورت محقق شدن فروش فوق مبلغ پیش بینی سال ۱۴۰۱ تغییر خواهد کرد. ضمنا شرکت متعهد می گردد در صورت وجود هر گونه تغییرات با اهمیت در پیش بینی و اطلاعات اعلام شده قبلی در اسرع وقت از طریق سامانه کدال اطلاع رسانی لازم به سهامداران را انجام دهد. نتیجه : برنده شدن در مناقصه



🔷 #شتوکا


🔹موضوع: بهره برداری از طرح ها و پروژه های جدید


🔹 توضیح: عنوان پروژه : بهره برداری از طرح توسعه واحد تولید رزین پلی استر اشباع - با توجه به شرایط رقابتی بازار و توجه به توسعه سهم بازار و همچنین بهبود کیفیت محصولات تولیدی و ایجاد ثبات در کیفیت باعث تدوین استراتژی شرکت مبنی بر تولید رزین گردیدکه این مهم از طریق کاهش بهای تمام شده رنگهای تولیدی منجر به رقابت پذیری محصولات می گردد ضمنا پیش بینی میگردد ۵۰٪ محصول فوق به عنوان یکی از مواد اولیه جهت تولید رنگهای این شرکت مصرف شده و ۵۰٪ مابقی به عنوان یک محصول میان خطی مستقیما به فروش خواهد رسید.



🔷 #ثنور


🔹موضوع: تغییرات با اهمیت در عملکرد شرکت های تحت کنترل


🔹توضیحات : شناسایی سود حاصل از فروش سهام شرکت سازه و بنای دشت توس به شرکت سرمایه گذاری شهرسازان دشت طوس به نرخ هر سهم ۱۱۱.۵۲۰.۰۰۰ ریال با عنایت به اینکه شرکت سرمایه گذاری کوه نور مالک ۹۰٪ از سهام شرکت عمرانی ساختمانی مشهد پویای کوه نور می باشد آثار قابل ملاحظه ای در شناسایی سود حاصل از تلفیق شرکت تابعه برای شرکت مادر به همراه خواهد داشت.



🔷 #سامان


🔹موضوع: نتایج برگزاری مزایده - افشایی اطلاعات با اهمیت مزایده عمومی املاک مازاد بانک سامان


🔹نتایج برگزاری مزایده: از تعداد۹۰ ردیف املاک مورد مزایده شماره ۸-۱۴۰۰، تعداد ۸۳ پاکت پیشنهاد بابت ۳۸ ردیف ملک به شرح فایل پیوست دریافت گردید وبرای ۵۲ ردیف از املاک مورد مزایده هیچ پاکت پیشنهادی دریافت نگردید.

انتهای خبر

0
0