آکادمی هلاکوئی
1400/03/25
10:20
تحلیل تکنیکال دوج کوین؛ سه شنبه ۲۵ خرداد

دوج کوین از زمان رسیدن به سقف نوسانی…

دوج کوین از زمان رسیدن به سقف نوسانی ۲ ژوئن(۱۲ خرداد) در ۰.۴۴۸ دلار ، در یک روند نزولی قرار گرفت. DOGE پس از فروش یکجا و ارزان ۳۴ درصدی خود ،دره ای را در بالای حمایت ۰.۲۹۳ دلاری تشکیل داد تا برای یک روند صعودی دیگر آماده شود.


علی رغم عبور قیمت بیت کوین از سطح قیمت ۴۰,۰۰۰ دلاری ، آلت کوین ها از جمله دوج کوین نتوانستند عملکرد خوبی را طی کنند. این نشان می دهد که سرمایه گذاران اخیرا فقط به بیت کوین علاقه مند شده اند.


با فرض افزایش فشار خرید ، قیمت دوج کوین مستلزم است که بالاتر از سطح مقاومت فوری در ۰.۳۲۸ دلار بسته شود.


به دنبال این ، سکه میم باید سقفی را بالاتر از سقف نوسان قبلی ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) در ۰.۳۵۵ دلار ایجاد کند . حتی اگر دوج کوین بتواند به این صورت عمل کند ، برای تایید روند صعودی باید قیمت بتواند در بالای سطح قیمت ۰.۳۶۷ دلاری به طور قاطع بسته شود.


اگر این اتفاق بیفتد ، قیمت دوج کوین ممکن است تا مانع مقاومتی در ۰.۳۹۹ دلار افزایش یابد که تقریبا ۲۲٪ با قیمت فعلی در ۰.۳۲۵ دلار فاصله دارد.


نمودار ۴ ساعته جفت ارز DOGE / USDT سرمایه گذاران باید توجه داشته باشند زیرا اگر قیمت نتواند از ۰.۳۶۷ دلار عبور کند ، دوج کوین می تواند محدوده تقاضای خود را در قیمت ۰.۲۹۳ دلار مجددا امتحان کند.


با این حال ، بسته شدن قاطع قیمت زیر ۰.۲۹۳ دلار ، یک کف نوسانی جدید ایجاد می کند که در این صورت احتمال کاهش ۲۵ درصدی قیمت به ۰.۲۱۳ دلار افزایش می یابد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.




منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0