آکادمی هلاکوئی
1400/10/23
16:30
پروتکل دیفای Tranchess، صندوق BNB را بر بستر بایننس اسمارت چین راه اندازه کرد

پلتفرم Tranchess، یک پروتکل براساس دارایی DeFi که…

پلتفرم Tranchess، یک پروتکل براساس دارایی DeFi که راه حل های مدیریت ریسک را در اولویت قرار می دهد، اعلام کرد که یک صندوق BNB را به عنوان اعتبارسنجی بایننس اسمارت چین (BSC) راه اندازی کرده است و پروتکل را از ایجاد درآمد صرف انتشار توکن (ایجاد و فروش توکن های جدید) دور می کند.


این صندوق مبتنی بر BSC، مکمل صندوق های موجود بیت کوین و اتریوم است که اهرم متوسطی را برای فارمینک ارائه می دهد.


دنی چونگ (Danny Chong)، یکی از بنیان‌گذاران ترانچس، به CoinDesk گفت که صندوق BNB ترانچس را با استناد به جریان‌های درآمدی جدید در دسترس ایجاد کرده است. چونگ در مصاحبه‌ای به الزامات اعتبارسنجی سخت‌گیرانه BSC به‌عنوان دلیلی اشاره کرد که چرا ترانچس آن را به جای پروتکل‌های PoS برای گسترش عملیات خود انتخاب کرده است. او در ادامه گفت: “پیچیدگی‌های موجود در اعتبارسنجی در حال حاضر بسیاری از پروتکل‌ها را از تبدیل مدل انتشار توکن خاص خود به یک مدل درآمدی متنوع‌تر که بازدهی آلفای ثابتی را برای کاربران ایجاد می‌کند حذف می‌کند.


ترانچس به عنوان یک اعتبار سنجی به BSC کمک می کند تا غیرمتمرکزتر شود. به دلیل تعداد نسبتا کم اعتبار دهنده و همچنین به دلیل تمرکز آن مورد انتقاد قرار گرفته است. نمونه دیگری از مدل مشابه را می توان با Band Protocol، یک اوراکل داده، مشاهده کرد. باند یک پروتکل اعتبار سنجی را در شبکه Fantom اجرا می کند. پروتکل باند از اعتباردهنده بودن درآمد کسب می کند که به نوبه خود به ارزش توکن می افزاید.


در یک توییت از آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰)، ویلسون ویتیام مساری اشاره کرد که بسیاری از اعتبارسنجی‌های موجود در BSC روابط نزدیکی با بایننس دارند. در ماه آگوست (مرداد)، ترانچس یک دور ۱.۵ میلیون دلاری به رهبری Three Arrows Capital و Spartan Group را به پایان رساند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: Coindesk


انتهای خبر

0
0