بورس پرس
1401/08/30
14:02
معاملات مشکوک ایران خودرو، دو سیمانی، "وبانک"، دو انبوه ساز + ۹ نماد

در روز رشد ۴.۴ هزار واحدی شاخص، ایران خودرو، دو شرکت سیمانی، "وبانک"، دو انبوه ساز به همراه ۹ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، معاملات سومین روز کاری این هفته بازار سهام متعادل و مثبت آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد ۴۴۳۷ واحدی و ورود در کانال یک میلیون و ۴۰۹ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۴ و ۱۳۹.۳ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به ایران خودرو با داد و ستد ۱.۸ میلیارد سهم و گسترس سرمایه گذاری ایران خودرو، سایپا، شستا به همراه سرمایه گذاری ساختمان ایران با تقاضای ۷۱۸، ۶۵۹ ، ۳۶۶ و ۱۹۷ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۴ تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، تولید برق ماهتاب کهنوج شرکت حاضر در بازار دوم فرابورس با رشد ۴.۸ درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد ۲۳۶.۲ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های سرمایه گذاری گروه توسعه ملی، نساجی بروجرد ، ذغالسنگ نگین طبس ، آلومینیوم ایران ، سرمایه گذاری مسکن شمال شرق ، جام دارو ، بسته بندی مشهد، ایران خودرو، فرآورده های نسوز آذر ، آبگینه، سیمان داراب ، شهد، سیمان سپاهان و سرمایه گذاری مسکن ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور ایران خودرو ، دو شرکت سیمانی، "وبانک"، دو انبوه ساز به همراه ۹ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0