بورس پرس
1401/10/18
00:20
توضیحات درباره برداشت ۱۳ میلیاردی، شکایت رویانیان و توقیف ساختمان پرسپولیس

معاون حقوقی پرسپولیس درباره برداشت ۱۳ میلیاردی از حساب، شکایت مدیرعامل سابق و توقیف ساختمان باشگاه، توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، حسین دوام درخصوص برداشت ۱۳ میلیارد تومانی از حساب باشگاه پرسپولیس توسط نماینده تولیدی البسه ورزشی آل اشپورت با اتکا به رای دادگاه گفتت: این فرد براساس مستنداتی که به دادگاه ارایه کرده درخواست دریافت ۱۳ میلیارد تومان کرده بود. البته در مسایل حقوقی بعد از صلاحیت مرجع رسیدگی سمت مدعی هم اهمیت دارد که ذی نفع باشد.


وی افزود: این فرد ۱۳ میلیارد تومان پول را توقیف کرده البته درخواست بیشتری داشت اما پولی در حساب نبود تا مابقی را برداشت کند و به این ترتیب باشگاه را هم با مشکلاتی مواجه کرده است. رویانیان هم با شکایت از پرسپولیس مطالبه‌ای داشت و دادخواستی داد که منتهی به صدور رای شد و باشگاه باید پاسخگو باشد.


دوام درباره بحث توقیف ساختمان باشگاه به دلیل پرونده ویلموتس توضیح داد: این مسئله هنوز ادامه دارد و مستندات را به رئیس فدراسیون فوتبال ارائه شده تا در این خصوص اقدام لازم انجام شود.


بنابراین گزارش، فرد شاکی در ماه‌های گذشته توانست حکم ۲۷ میلیاردی علیه باشگاه پرسپولیس را بگیرد و در نهایت حساب باشگاه را مسدود و ۱۳ میلیارد تومان از حساب برداشت کرد. شاکی می‌تواند در صورت واریز پول دوباره به حساب باشگاه، ۱۴ میلیارد دیگر نیز از حساب برداشت کند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام




انتهای خبر

0
0