بورسینه
1400/03/04
11:32
📌آخرین وضعیت انتشار اوراق تبعی نمادهای فرابورسی 🔹فرابورس ایران در سال ۹۹ از انتشار اوراق تبعی ۴ نماد «شپاس»، «مارون»، «وملل» و «ذوب» به ترتیب به ا...

📌 آخرین وضعیت انتشار اوراق تبعی نمادهای فرابورسی



🔹فرابورس ایران در سال ۹۹ از انتشار اوراق تبعی ۴ نماد «شپاس»، «مارون»، «وملل» و «ذوب» به ترتیب به ارزش ۱۵ هزار، ۶ هزار، ۳۶۰۰ و ۲۵۰ میلیارد ریال میزبانی کرد.


🔸هدف ناشران اوراق تبعی شپاس و مارون از انتشار این اوراق، تامین مالی بوده و ناشران اوراق تبعی وملل و ذوب نیز با توجه به شرایط بازار به منظور بیمه سهام این اوراق را منتشر کرده‌اند.


🔹اوراق تبعی عرضه شده طی دو ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ در فرابورس مربوط به نمادهای «فگستر» به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال و «فتوسا» به ارزش ۵۸۸ میلیارد ریال است.


🔸این اوراق همزمان با عرضه اولیه ‌به منظور حمایت از سهام و تضمین بازدهی سالانه ۲۰ درصدی برای سهامداران این شرکتهای تازه‌وارد فرابورسی منتشر شده است.


🔹در حال حاضر ناشر اوراق اختیار فروش تبعی روی نماد شپاس درخواست انتشار بخش دوم اوراق تبعی را ارائه داده است که مقرر شده ناشر این اوراق نسبت به حمایت از بازار نیز اقدام کند.


🔸همچنین درخواست‌های سه نماد «وگردش»، «غویتا» و «فتوسا» مبنی بر انتشار اوراق تبعی به ارزش به ترتیب ۵ هزار میلیارد ریال، ۲ هزار میلیارد ریال و ۵۸۸ میلیارد ریال در مرحله



انتهای خبر

0
0