بورس۲۴
1401/03/27
13:20
قدردانی مدیرعامل «تجلی» از سهامداران به دلیل حضور حداکثری در مجمع و تقسیم سود حداقلی

بنده به نمایندگی از سوی کارکنان وهیات مدیره محترم از اعتماد همه جانبه و بی نظیر شما بزگواران به خصوص در حضور حداکثری بالغ بر ۹۱٪ در مجمع و همچنین تاکید به تقسیم سود حداقلی به منظور حفظ نقدینگی و پشتیبانی از پروژه های جاری شرکت تجلی تشکر و قدردانی کرده و امیددارم با اتکاء به الطاف الهی، حمایت سهامداران دلسوز، رهنمودهای هیات مدیره و با تلاش همکاران بنده، شاهد بهره برداری از پروژه های جاری شرکت تجلی باشیم و در مجامع آتی پاسخی سزاوار به اعتماد شما بدهیم...

قدردانی مدیرعامل «تجلی» از سهامداران به دلیل حضور حداکثری در مجمع و تقسیم سود حداقلی

بورس۲۴ : به دنبال برگزاری موفق اولین مجمع عمومی عادی سالانه شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات ، مدیرعامل این شرکت در اطلاعیه ای اعلام کرد : از حسن نیت و حمایت بی نظیر شما سهامداران گرامی در پیشبرد طرح های پایدار شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات تشکر و قدردانی می شود.


مرتضی علی اکبری در این اطلاعیه تصریح کرده که در اولین مجمع عمومی سال مالی منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ که در تاریخ۱۴۰۱.۳.۲۱ برگزار شد. جدا از تمام فراز ونشیب های موجود ؛ خدا را شاکرم که مجمعی مملو از شفافیت و اقتدار را جهت شما سهامداران محترم ارائه کردیم.


وی افزوده که بنده به نمایندگی از سوی کارکنان وهیات مدیره محترم از اعتماد همه جانبه و بی نظیر شما بزگواران به خصوص در حضور حداکثری بالغ بر ۹۱٪ در مجمع و همچنین تاکید به تقسیم سود حداقلی به منظور حفظ نقدینگی و پشتیبانی از پروژه های جاری شرکت تجلی تشکر و قدردانی کرده و امیددارم با اتکاء به الطاف الهی، حمایت سهامداران دلسوز، رهنمودهای هیات مدیره و با تلاش همکاران بنده، شاهد بهره برداری از پروژه های جاری شرکت تجلی باشیم و در مجامع آتی پاسخی سزاوار به اعتماد شما بدهیم.

انتهای خبر

0
0