رمزارز نیوز
1401/05/01
15:00
اکسی اینفینیتی، غذای جدید نهنگ‌های اتریوم!

توکن مورد استفاده در بازی محبوب اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) در میان جامعه نهنگ‌های اتریوم جذابیت بالایی… مطالعه مطلب ...

توکن مورد استفاده در بازی محبوب اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) در میان جامعه نهنگ‌های اتریوم جذابیت بالایی پیدا کرده و طبق پورتال اینترنتی ویل استیتس (WhaleStats)، این رمزارز طی ۲۴ ساعت گذشته در بین ۱۰ دارایی برتر خریداری‌شده قرار گرفته است. طبق گزارش‌ها، میانگین خرید هر تراکنش ۱۶۷ توکن AXS معادل ۲۶۴۶ دلار بوده است.


بعید است که هولدرهای بزرگ اتریوم همزمان تصمیم شرکت در این بازی را داشته باشند و به احتمال زیاد، هدف از این خریدها کسب سود حاصل از انباشت است. لازم به ذکر است توکن AXS بیش از ۹۰ درصد از بالاترین قیمت ۱۶۰ دلاری تاریخ خود را از دست داده و در بازار کریپتو، کاهش قیمت بین ۷۵ تا ۹۰ درصد زمان خوبی برای ایجاد موقعیت جهت کسب سود مناسب محسوب می شود و ظاهرا، اکنون زمان کسب سود از این توکن فرا رسیده است.


در زمان انتشار این خبر، رمزارز AXS در محدوده قیمتی ۱۶٫۹ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۶ درصد و در یک هفته اخیر، بیش از ۲۳ درصد رشد داشته است.


اخیرا این بازی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است، به خصوص زمانی که مشخص شد بسیاری از بازیکنان با استفاده همزمان از چندین تلفن و حساب کاربری از مکانیسم درون بازی سوءاستفاده می‌کنند. با این حال، بسیاری به این نکته اشاره می‌کنند که اکسی اینفینیتی هنوز فرصت رشد در آینده را دارد.


انتهای خبر

0
0