آکادمی هلاکوئی
1400/09/08
16:20
اضافه شدن ۴۲ درصد دیگر به کیف پول شیبا اینوی نهنگ ها

به گفته WhaleStats، “فروش جمعه سیاه” اکنون به…

به گفته WhaleStats، “فروش جمعه سیاه” اکنون به پایان رسیده است، در حالی که آلت کوین های بزرگ و بیت کوین در حال بازیابی به موقعیت های قبل از دامپ خود هستند، آلت های کوچکتر مانند Shiba Inu با حجم خرید زیادی از طرف نهنگ ها مواجه شدند.


میانگین موجودی شیبا


میانگین موجودی توکن ها در یک کیف پول، سیگنالی از احساسات کلی نسبت به دارایی توسط دارندگان بزرگ مانند آنهایی که در ردیاب ارائه شده است، می باشد. این وب‌سایت همچنین کیف پول‌ها و پروژه‌های مبادله‌ای را برای نمایش دقیق‌تر توزیع وجوه حذف نمی‌کند.


بر اساس داده‌ها، ۱۰۰۰ کیف پول برتر اتریوم اکنون ۴۲ درصد توکن بیشتری نسبت به گذشته دارند. میانگین کل موجودی شیبا اکنون در ۲.۵ میلیارد توکن شیبا اینو باقی مانده است.



Screenshot 2021 11 29 at 16 17 20 29111 webp WEBP Image 800 × 302 pixels 300x113 - اضافه شدن 42 درصد دیگر به کیف پول شیبا اینوی نهنگ ها

پیش از این، نهنگ ها در صرافی های مختلف فعالیت خرید بیشتری برای این توکن نشان داده بودند. متاسفانه افزایش میزان خرید نتوانست تاثیر قابل توجهی بر قیمت دارایی داشته باشد.


شیبا اینو در حال حاضر با نوسانات کم سابقه معامله می شود و به مدت سه روز در همان سطح قیمت در حدود ۰.۰۰۰۰۳۹ دلار باقی مانده است.


حجم معاملات کاهش می یابد


در حالی که میانگین موجودی شیبا در آدرس های سطح نهنگ به طور قابل توجهی افزایش یافته است، حجم معاملاتی که عمدتا توسط معامله گران خرد شیبا ارائه می شود به میزان ۳۶ درصد کاهش یافته است.


دلایل پشت آن به احتمال زیاد به اصلاح بازار رمزارزها و نوسان بسیار کم در جفت‌های معاملاتی SHIB/USD مرتبط است. افزایش محبوبیت شیبا با نوسانات روزانه بسیار بالا همراه شد که این نوسانات به ۷۰ درصد هم رسیده بود.


با کاهش نوسانات به میانگین ۱۰ درصد و اصلاح ۶۰ درصدی قیمت، اکثر معامله گران خرد، از آنجایی که تلاش می کنند نوسانات بیشتری را دریافت کنند، شیبا اینو را کنار گذاشته و سرمایه ی خود را به سمت سایر رمزارزهای محبوب منتقل کرده اند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0