اقتصاد آنلاین
1399/10/03
20:35
بررسی بودجه۱۴۰۰ در کمیسیون اجتماعی مجلس به اتمام رسید

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از مصوبه این کمسیون برای تخصیص ۲۰ درصد از درآمدهای حاصل از عوارض گمرکی واردات سیگار و لوازم آرایشی به اقشار تحت پوشش نهادهای حمایتی در جریان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی پیشنهاد‌ات نمایندگان در باره اعتبارات مربوط به حوزه کاری کمیسیون اجتماعی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برخی از آنان به تصویب اعضای کمیسیون رسید.


وی افزود: در این جلسه کار بررسی لایحه بودجه در کمیسیون اجتماعی به اتمام رسید و این لایحه در این کمیسیون جمع‌بندی و برای رسیدگی در کمیسیون تلفیق به این کمیسیون ارسال شد.


سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در این جلسه اعضای کمیسیون مصوب کردند تا ۲۰ درصد از درآمدهای حاصل از عوارض گمرکی واردات سیگار و لوازم آرایشی به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و دیگر اقشار ضعیف تخصیص یابد.


بابایی خاطرنشان کرد: همچنین در مورد دیگری اعضای کمیسیون مصوب کردند که مطالبات بنیاد مستضعفان از دولت در اجرای پروژه‌ها همانند قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و سازمان تامین اجتماعی از طریق تهاتر پرداخت شود.


مصوبات کمیسیون اجتماعی و دیگر کمیسیون های مجلس در بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ برای بررسی به کمیسیون تلفیق بودجه ارسال و پس از تصویب در این کمیسیون و پس از آن در صحن مجلس به عنوان مصوبه مجلس به شورای نگهبان ارسال خواهد شد، پس از تصویب شورا به قانون تبدیل شده و برای اجرا به دولت ابلاغ می‌شود.


انتهای خبر

0
0