آکادمی هلاکوئی
1400/06/21
13:00
تحلیل تکنیکال چین لینک(LINK)؛ یکشنبه ۲۱ شهریور

در کل وضیعت فعلی بازار ارز دیجیتال ،با…

در کل وضیعت فعلی بازار ارز دیجیتال ،با توجه به اینکه اکثر رمزارز ها در سود هستند، سبز است. بیت کوین ۰.۱۶ درصد ، اتریوم ۰.۸ درصد و بایننس کوین ۱.۲۰ درصد افزایش یافته است. کاردانو نیز با رشد ۶ درصدی به عنوان بهترین آلت کوین روز شناخته می شود در حالی که سولانا بدترین عملکرد را بین آلت کوین ها در روز داشته است.


قیمت چین لینک در ۲۴ ساعت گذشته:


چین لینک(LINK) همچنان زیر سطح ۳۰ دلاری معامله می شود.


بر اساس تجزیه و تحلیل روزانه ما ، جفت ارز LINK/USD در محدوده روزانه فشرده ای بین ۲۶.۲۵ دلار الی ۲۷.۷۱ دلار معامله می شود. حجم کل معاملات آن ۳۹.۱۸ درصد کاهش یافته و به ۱.۱ میلیارد دلار رسیده است. در همین حال ، ارزش بازاری این آلت کوین در حدود ۱۲.۲۱ میلیارد دلار است و در جایگاه ۱۵ بازار ارز دیجیتال قرار دارد.


جفت ارز LINK/USD در نمودار ۴ ساعته: مقاومت ۳۰ دلاری تارگت بعدی است؟


در نمودار ۴ ساعته ، قیمت چین لینک در تلاش است تا از ناحیه ۲۸ دلاری عبور کند و آن را به سطح حمایتی خود تبدیل کند. مرز سطحی ۳۰ دلاری با مقاومت بالا است و از روند روبه بالای جفت ارز LINK/USD به سمت سقف نوسان قبلی خود جلوگیری می کند.


screenshot www.cryptopolitan.com 2021.09.12 12 35 25 300x210 - تحلیل تکنیکال چین لینک(LINK)؛ یکشنبه 21 شهریور

نمودار ۴ ساعته جفت ارز LINK/USD


روند قیمت چین لینک در چند هفته گذشته دچار نوسانات گسترده ای شده است. پس از شروع روند صعودی از حمایت ۲۵ دلاری تا سقف نوسان ۳۶ دلاری در روزهای ابتدایی سپتامبر(اواسط شهریور) ، جفت ارز LINK/USD در روز دوشنبه روند خود را به طور قابل توجهی تغییر داد.


در ۲۴ ساعت بعدی ، LINK به حمایت اصلی ۲۵ دلاری عقب نشینی کرد و کف قیمت بالاتری را به ثبت رساند. از آنجا ، پس از امتحان مجدد سطح حمایت ۲۵ دلاری ، روند نزولی متوقف شد.


نتیجه گیری


با توجه به روند ثابت بازار و جبران ضررهای روز جمعه ، تحلیل تکنیکال چین لینک امروز صعودی است. ما انتظار داریم جفت ارز LINK/USD در طول ۲۴ ساعت آینده از مقاومت ۳۰ دلار عبور کند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopolitan


انتهای خبر

0
0