اقتصاد آنلاین
1402/02/10
10:34
📌گردش پول در بازار سهام بین صنایع مختلف همراه با رشد ۲۹۰۰۰ واحدی شاخص کل 🔹روز‌ گذشته بورس تهران کاملا به سهام دلاری اقبال داشت و این دسته سهام در ...

📌گردش پول در بازار سهام بین صنایع مختلف همراه با رشد ۲۹۰۰۰ واحدی شاخص کل



🔹روز گذشته بورس تهران کاملا به سهام دلاری اقبال داشت و این دسته سهام در صف خرید هم پرتقاضا بود، اما امروز در ۲۰ دقیقه ابتدایی معاملات گروه خودرویی و بانکی پر تقاضا‌تر نسبت به گروه های دلاری معامله می شود.




🔹شاخص کل بورس اوراق بهادار تا این لحظه از معاملات با رشد ۱.۱۹ درصدی همراه شده است و به سطح ۲ میلیون و ۴۶۷ هزار واحدی رسیده است.




🔹نمادهای فولاد، فملی و وبملت بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص گذاشتند و در‌‌تاثیرگذاران برتر خبری از سهام منفی نمی باشد.




🔹شاخص کل هم وزن نیز تا این لحظه از معاملات با رشد ۱.۴۴ درصدی همراه شده است و باید دید برتری شاخص هم وزن به شاخص کل ادامه دار خواهد بود یا مانند دیروز نهنگ ها نبض بازار را در‌دست خواهند گرفت.




🔹ارزش معاملات خرد تا این لحظه از معاملات به ۴۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است و بازار سهام همچنان در روزهای پر حجم خود قرار دارد.




🔹همچنین دو گروه فلزات اساسی و خودرویی بیشترین ارزش معاملات رادر بین صنایع به خود اختصاص دادند.




🔹تا این لحظه از معاملات حقیقی ها ۱۱۶ میلیارد پول به بازار سهام تزریق کردند و همچنان در‌سمت خریدار بازار سهام قرار‌دارند.




🔹 سرانه خرید و فروش اشخاص حقیقی تا این لحظه از معاملات بسیار نزدیک به هم حرکت کردند و بعد از گذشت ۲۰ دقیقه از آغاز معاملات سرانه یکسان خرید و فروش ۲۷ میلیون تومانی از حقیقی ها به ثبت رسیده است.

انتهای خبر

0
0