کوینیت
1399/10/25
11:00
شرکت مایکرواستراتژی پای دیگر سرمایه‌گذاران حقوقی را هم به بازار بیت کوین باز می‌کند

شرکت مایکرواستراتژی(MicroStrategy) برای تشویق دیگر شرکت‌ها به سرمایه‌گذاری در بازار بیت کوین دوره‌ی آموزشی دو روزه‌ای را به‌طور رایگان برگزار خواهد کرد

نکات برگزیده مطلب بدون شک سرمایه‌گذاری شرکت‌های بزرگ همانند مایکرواستراتژی(MicroStrategy) در بازار بیت کوین را می‌توان به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار در بازار صعودی چند ماه گذشته‌ی بیت کوین ارزیابی کرد. این شرکت علاوه بر سرمایه‌گذاری در بازار بیت کوین تلاش می‌کند تا به دیگر سرمایه‌گذاران حقوقی برای مشارکت در این بازار مالی نوظهور کمک کند. شرکت مایکرواستراتژی میزبانی دوره‌ی رایگان اطلاع‌رسانی در رابطه با سرمایه‌گذاری شرکت‌ها و موسسات بر روی بیت کوین را برعهده خواهد داشت.

دوره‌ی آموزشی شرکت مایکرواستراتژی برای سرمایه‌گذاران حقوقی

شرکت مایکرواستراتژی(MicroStrategy) در روزهای سوم و چهارم فوریه‌ی ۲۰۲۱ میلادی دوره‌ی رایگان آموزشی را در رابطه با استراتژی سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین برگزار خواهد کرد.


این شرکت در طول چند ماه گذشته حجم بالایی بیت کوین را خریداری کرده است و فعالیت این شرکت به همراه دیگر سرمایه‌گذاران حقوقی در بازار بیت کوین را می‌توان یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت این دارایی ارزیابی کرد. اگرچه به‌نظر می‌رسد که آغاز فعالیت سرمایه‌گذاران حقوقی در بازار بیت کوین را شاهد هستیم اما بنظر می‌رسد که مایکرواستراتژی قصد دارد دیگر شرکت‌ها را به سرمایه‌گذاری در بازار بیت کوین تشویق کند.


مایکل سیلور(Michael Saylor)؛ مدیرعامل مایکرو استراتژی در توییتی اعلام کرد که این شرکت در روزهای سوم و چهارم فوریه دوره‌ی «بیت کوین برای شرکت‌ها» را میزبانی خواهد کرد.


مایکل سیلور

شرکت مایکرواستراتژی در روزهای سوم و چهارم فوریه میزبانی دوره‌های بیت کوین برای شرکت‌ها را بر عهده خواهد داشت. برای کمک به رشد شرکت‌ها و در راستای منافع سهام‌داران به دوره‌ی رایگان «استراتژی و تاکتیک‌های سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین» بپیوندید. شرکت مایکرواستراتژی در میانه‌ی ماه‌های آگوست و سپتامبر ۲۰۲۰ به ارزش ۴۲۵ میلیون دلار بر روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده است. در پی افزایش قیمت بیت کوین ارزش بیت کوین‌های خریداری شده توسط این شرکت نیز افزایش یافته و به ۲٫۳ میلیارد دلار رسیده است.


نخستین روز برگزاری این همایش به چگونگی سرمایه‌گذاری شرکت‌ها بر روی بیت کوین متمرکز شده است:


در اولین روز این دوره به‌طور اجمالی و جامع موضوع استراتژی سرمایه‌گذاری شرکت‌ها بر روی بیت کوین مورد بررسی قرار خواهد گرفت. MicroStrategy


محورهای اصلی همایش مایکرواستراتژی

سیلور در نخستین روز برگزاری این همایش دو مرتبه سخنرانی خواهد کرد، موضوعات این دو سخنرانی عبارتند از:


استراتژی سرمایه‌گذاری شرکت مایکرواستراتژی بر روی بیت کوین(در این سخنرانی ایده‌ی استفاده از بیت کوین به عنوان روش ذخیره‌ی دارایی‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت) و همچنین به فاکتورهای کلان اقتصادی که سرمایه‌گذاری شرکت‌ها و موسسات بر روی بیت کوین را به همراه خواهد داشت نیز پرداخته خواهد شد. استراتژی سرمایه‌گذاری شرکت‌ها بر روی بیت کوین که در آن روش‌های سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران حقوقی بر روی بیت کوین مورد بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین ملاحظات مالی و حقوقی در زمان سرمایه‌گذاری بر روی بیت کوین در طول این دوره‌ی دو روزه نیز بررسی خواهد شد. مایکرو استراتژی در دومین روز برگزاری دوره‌ی آموزشی «به‌طور جامع فروش استراتژیک و پیشنهاد‌های سرمایه‌گذاری موجود در بازار بیت کوین» را مورد بررسی قرار خواهد داد. در این روز چند شرکت بزرگ فعال در صنعت رمزارزها همانند بایننس(Binance)، کوین‌بیس(Coinbase) و فیدلیتی(Fidelity) مطالبی را ارایه خواهند کرد.»


نظر شما نسبت به برگزاری دوره‌ی آموزشی شرکت مایکرواستراتژی برای سرمایه‌گذاران حقوقی چیست؟ آیا پس از برگزاری این دوره هجوم شرکت‌های بیشتری به بازار بیت کوین را شاهد خواهیم بود؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.


انتهای خبر

0
0